Gå til innhold

Kan du hjelpe meg med å forstå dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å bli gravid og har hatt uregelmessige sykluser mellom 28-35, mest 30+ det siste året.

Denne syklusen spottet jeg brun utflod på dag 25, trodde at mensen var på vei, men utfloden forsvant etter et halvt døgn og mensen kom ikke.

Har følt på mange symptomer som jeg aldri har hatt før:

-kjempe trøtt

-veldig sliten

-mye vondt i ryggen (hver dag etter el)

- vondter i magen (rundt eggstokker/livmor)

-mye mer sulten

Og i dag var jeg til gynekolog. Under innvendig ultralyd begynte jeg å blø, så gynekologen trodde mensen var på vei, ettersom slimhinnene bare var 3mm. I ettertid har jeg blødd litt, men mensen er ikke på vei.

Føler ikke på menssmerter som jeg pleier å få rett før mensen heller.

HVA ER DETTE DA? Blir nesten skremt jeg, ettersom kroppen oppfører seg helt unormalt og anneledes enn hva jeg er vant til. HAR DU HATT NOE LIGNENDE?

Om du har tatt deg tid til å lese igjennom håper jeg du kan forklare om du har opplevd lignende :)

Anonym poster: 199f8d52100b2573e8bd4d97be1f7d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt g-test?

Glemte å fortelle at jeg er bare på dag 28, så jeg vil gjerne vente en liten uke til - ettersom jeg som regel har 35dagers sykluser.

Men er det vanlig å blø sånn nå å da i syklusen og være gravid uten å miste da?

hi

Anonym poster: 53eba92f64ebe2df8e2ce5a70d01948d

Skrevet

Jeg hadde det jeg trodde var en helt vanlig mensen i begynnelsen av dette svangerskapet, så blødninger er ikke uvanlig i svangerskap, nei.

Skrevet

Jeg hadde det jeg trodde var en helt vanlig mensen i begynnelsen av dette svangerskapet, så blødninger er ikke uvanlig i svangerskap, nei.

Hmm... kan bli spennende å se hva som skjer neste uke med andre ord ;) Hvor mye blødde du og når opplevde du det i syklusen?

hi

Anonym poster: 53eba92f64ebe2df8e2ce5a70d01948d

Skrevet

Blødde som en vanlig mens, kanskje litt mer, faktisk. Jeg husker jeg reagerte på at «mensen» kom en dag eller to før jeg forventa.

Skrevet

Jeg blødde litt etter innvendig ultralyd. Holdt ikke på så veldig lenge, men måtte bruke bind den dagen. Var ikke mensen jeg fikk, men jeg var heller ikke gravid, bare blødde litt etterpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...