Gå til innhold

Ble utrolig skuffa over Ugly pakke...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte to pakker, og håpte kanskje på nor Marius tøy. I den første kom det ikke, og greit nok. Det jeg fikk var bra.

 

Men i nr to kom det enda en knerten genser, enda en solhatt OG så lå der noe med Marius på nederst. O lykke !

Helt til jeg pakket det ut og så at det bare var et skjerf... :-( Skuffa ja.

 

Anonym poster: df04be9996450ac47b91d3ed0d516f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så synd du ble skuffet da. Du får legge det ut for salg da vettu :)

Skrevet

Hvis det var mariustøy du ville ha, hadde det ikke da vært smartere å bestille det? Forundringspakker er gambling ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...