Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Bestilte to pakker, og håpte kanskje på nor Marius tøy. I den første kom det ikke, og greit nok. Det jeg fikk var bra. Men i nr to kom det enda en knerten genser, enda en solhatt OG så lå der noe med Marius på nederst. O lykke ! Helt til jeg pakket det ut og så at det bare var et skjerf... :-( Skuffa ja. Anonym poster: df04be9996450ac47b91d3ed0d516f88
Koala *g07* Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Så synd du ble skuffet da. Du får legge det ut for salg da vettu
Himmel og hav Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Hvis det var mariustøy du ville ha, hadde det ikke da vært smartere å bestille det? Forundringspakker er gambling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå