Gå til innhold

Blir GAL av sjalusi!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er på et oppdrag i 3 uker nå, hjemme på helgene, da.

De bor sammen, gutter og jenter, spiser og sover og har de samme interessene...blæh som jeg hater det!!!!

Hater at han gjør øvelser med andre jenter, oppdraget innebærer nærkontakt. Hater at det er noe festing der når arb.dagen er slutt. Dette går utover alle hjemme, 4 barn hvorav minste er 2 mnd.

Føler jeg KLIKKER snart. han kommer hjem om en uke(og i morra da.) Kan nesten ikke vente.......

Anonym poster: e2df9e0a97636c5e6f96e81f77d755e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må jo bare stole på han :)

Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Jeg er sjalu av meg selv, men jobber hardt for å skjule det. Jeg syns det er flaut. Jeg stoler på mannen min, men sjalusien kommer likevel.

Skrevet

Stoler på han jeg også, men hvis tankene begynner å svirre....er da det nesten tilter over for meg.....

HI

Skrevet

Det er bra:) Ja er jo ikke vanskelig og forstå at du tenker :) men prøv og tenk Posetivt og det er kun jobben hans

Skrevet

Samboeren min jobber som pilot, og er av og til borte i et døgn, og selvfølgelig er alle flyvertinnene med på lasset når det blir hotellovernatting. Ikke samme rom, men jeg blir likevell sjalu. Gikk å holdt dette for meg selv en stund, helt til jeg sprakk og fortalte om sjalusien min. Nå gjør han alt for at jeg ikke skal føle det sånn. Ringer, sender mld så ofte at det nesten blir for mye av og til. Men det er til å foretrekke må jeg si. Så - har du prøvd å snakka med han om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...