Gå til innhold

Pakkekalender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forslag til litt fornuftige gaver til adventskalender til jenta på 10 år?

7 åringen vil ha legokalender, blir det "feil"/urettferdig om han får det og hun pakkekalender? Finner ingen ferdig kalender som passer til henne!

Alternativet blir jo pakkekalender til begge to.

Og dere som har barn som bor hos dere 50%, kalendergaver hver dag, eller kun når de er hjemme (er innimellom hjemme og overnatter selv om det er "pappauke"?!

Anonym poster: 4b56dd6c4f6a1b24bc32df0b4e6a2de6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her gjør jeg likt ellers så blir det bare krangling... snuppa mi på 12 å er jo liksom for stor til å ha/få legokalender nå liksom ;)

jeg skal ha pakke kalender til mine to på 10 og 12, som da er gutt og jente ;) jeg har tenkt å kjøpe en 5 pk sokker, 2 pk vanter, blyanter, viskelær, klistremerker, farger, sjokolade og litt smågodt, hårstikker, spenner, neglelakk, lipgloss osv til jenta mens da gutten får fotballkort, andre samlekort, små finger scatebord .

dette er iværtfall ting mine har bruk for og bruker hele tiden, så disse tingene trenger de nytt hele tiden. den 5 pk sokkene deler jeg opp i 5 og legger ved en liten nissesjokolade i tilegg f.eks om det er fredag eller lørdag ;)

Skrevet

Jeg bestilte ferdig julekaleder til lillesøster på 10 på facebook - Søk opp Juvelen1 og lik siden så får du se hva ho har.

Ferdig julekalender til jente alder 10-12 oppover. 2 arbånd, og en lenke med anheng + 20 charms. betalte 399 på tilbud, vet ikke om ho har fler igjen, men vanlig pris er 499.

Bare et tips, det er masse fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...