Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 ... gjerne både bror og søster, hvordan forhold har dere til søsknene deres? Er det sånn at de fleste jenter har best forhold til søstre, eller er det noen her som har et veldig nært forhold til en bror? Anonym poster: d9f006bea552851a4e8e98ee8fc5a71e
Gjest Mrs. Careface Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Søstera mi har jeg et normalt godt forhold til, men bor veldig langt unna hverandre dessverre. Brødrene mine har jeg omtrent ikke kontakt med i det hele tatt dessverre
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg har en søster og en bror. Har best forhold til min bror, men det er fordi søstra mi er den mest arrogante og overfladiske personen jeg kjenner. Hadde ikke hatt kontakt med henne om ikke vi var søsken. Hun er snart 40 og jeg er snart 30. Broren min er midt i mellom oss. Han har også likt forhold til henne som meg. Anonym poster: 3a7b6bb4336c05e8aef9abbf009ab491
Ennai Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Jeg har like god kontakt med både bror og søster:-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Begge søstrene mine har jeg god kontakt med, har et nært forhold til begge to. Broren min er en del yngre enn meg, og vi har ikke veldig god kontakt. Snakker veldig sjelden med hverandre, mye pga avstanden. Vi bor 4 timer unna hverandre i bil og møtes ikke i familieselskaper heller. Anonym poster: 905baae6e0cc4cd7b45b0a38277eddd3
<3 StørsteØnske <3 Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Jeg har både søster og bror, og best forhold til min bror. Vi er nærmest i alder, mens søsteren vår er noen år eldre. Broren min og jeg hjelper hverandre, inviterer hverandre på alt som er av selskaper, fester, og eller i hverdagen. Men søstra vår spør mest om hjelp til seg og sin familie uten å gi så mye tilbake desverre.
♥Nemi♥ Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Har bare brødre, men min eldste bror og jeg, har fått et veldig bra forhold. Lillebroren min er jeg kjempeglad i, men vi snakker ikke så mye, for han er akkurat blitt tenåring. Så han er mer sammen med dattera mi :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Jeg har 2 eldre søstere (10 og 13 år eldre enn meg) og de er mine bestevenner. Vi har et veldig nært forhold alle 3. Eldste sønnen til ene søsteren min ser jeg på. som lillebroren min. Det er bare 9 år mellom oss og vi er nesten oppvokst som søsken. Jeg har et veldig nært og spesielt forhold til han. Han er fadder for ene sønnen min og han har også bodd hos oss i perioder.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Jeg har bedre kontakt med min bror. Mest fordi min det er 11 års aldersforskjell mellom min søster og meg, og hun er 18 nå. Anonym poster: 9039a52faffae65211fa721c6e2c2b60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå