Gå til innhold

Hvor bor snobben i Ski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor snobben i ski? vi har tenkt og flytte til ski og har sett oss ut en plass men ... Mannen min mener plassen er finere strøk men jeg mener det er middelklasse .

Anonym poster: 248471a99723e26e1ef63a5c964dead2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm... Lurer jeg også på.. Flyttet hit i sommer, men har ikke merket noe til noe snobberier enda. Så tydeligvis ikke her vi bor da :)

Anonym poster: c26b5528582495d1005ba25ba07b7817

Skrevet

Syntes ikke ski har et snobbestrøk, men jeg syntes området ovenfor vgs og ishallen er kjempe koselig, store fine eneboliger... Ellers så tror jeg jeg ville valgt det boligfeltet du kjører igjennom om du tar innerveien til kråkstad.

Enkelte deler av Hebekkfeltet er og fint, men bor mye rusk og rask der..

På finstad er det mye rekkehus og enkelte nybyggede eneboliger og blokker.

Søndre finstad er rolig , sentralt og en god blanding av eneboliger og rekkehus..

Hvor vil han at dere skal bo?

Skrevet

Det er ikke så veldig tydelig klasseskille i Ski, som jeg har fått med meg da...

Husker folka alltid var i disputt om det var hebekk eller finstad som var gjevest på vgs alder ihvertfall.

Skrevet

Vi tenker oss rundt Ski Vgs jeg synes ikke det ser så snobbete ut jeg da.

Anonym poster: 248471a99723e26e1ef63a5c964dead2

Skrevet

Har det no å si ? Er du kommunist ?

Anonym poster: 45e9fb2afad89539f6439118d90c1aa8

Skrevet

Er ikke noen områder i Ski som er utpreget "høyklasse", men skulle jeg flyttet dit selv (jeg bor i Ås selv) så måtte det blitt Finstad. Alle jeg kjenner som bor der er veldig fornøyd, skolen der er også veldig bra!

Anonym poster: 0a2499e81ed24b3ce823bf8a83002242

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...