Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Etter èn dag! :-O5 åringen har hatt på seg sin Lego wear vinterdress en dag. Nå er det en rift i det ene kneet allerede.. :(Brukte lang tid på å finne dress, å leste mye godt og Lego. Det er jo en dress til 1400 kr.Han har hatt en langt billigere vår/høstdress, som ikke har antydning til hull engang. Enda den har blitt lekt med på grus og i sandkassen daglig.Sendte mail til de jeg kjøpte den fra, men om han hadde snublet på grusen ville de ikke ta den inn igjen... Jeg vet ikke hva som har skjedd da det har skjedd i barnehagen.Jeg skjønner at en dress ikke tåler alt mulig, men en dag i barnehagen er vel for dårlig?Ble så lei meg når jeg så det Anonym poster: c157005b36571d7c02785af16acdeb9b
Elsker livet Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 En rift kan komme uansett så lenge du ikke har kjøpt en rustning til gutten din. Kjøp en slik tape som du stryker på innsiden av riftene, så blir riften nesten usynlig og den er fremdeles vanntett.
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 De har fine lappesaker på panduro, kjøpte dær for bruk på reinbuksa til min5 åring vanntett og alt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Ja skjønner at skader kan forekomme, syns bare det er utrolig kjipt etter en dag. Skal man ikke kunne forvente mer av så dyre plagg?Hull etter en dag syns jeg er for dårlig.Jeg kan jo ikke teipet det på innsiden, der kommer jeg jo ikke til uten å lage et større hull.Takk for svar. Ja skal kjøpe noe jeg fant på nett om de ikke vil ta den inn.. Syns bare det er så surt jeg. Syns ikke dere ting skal holde lengre? Anonym poster: c157005b36571d7c02785af16acdeb9b
Elsker livet Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Jeg tror heller dere var uheldige at riften kom akkurat første dagen den var i bruk, og forstår at det er surt. Hadde jeg også syns. For meg blir det litt som at glasset knuser om man mister det i gulvet uansett om det er dyrt eller billig.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Med mindre gutten har stått med knniv og skåret i dressen, så skal den selvfølgelig holde. En god dress skal holde selv om barnet faller på grusen!! Hvis butikken ikke vil ta den inn, ville jeg sendt en klage direkte til produsenten. Anonym poster: d500152f647185469b4d51d0988747dc
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Ja det var det jeg også trodde... Han pleier ikke å sitte på kne å leke på asfalten, ikke vet jeg om han har falt heller. Men om han så hadde falt en gang, så trodde også jeg at dressen skulle tåle såpass.Takk for svar! Kjipt å begynne med lappesaker første dagen. Anonym poster: c157005b36571d7c02785af16acdeb9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå