Gå til innhold

Er så lei meg:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en veldig nær meg som ikke er frisk. Vet ikke hva det er for han nekter å ta imot hjelp! Jeg er den eneste han har fortalt alle problemene sine til.

Jeg forstår godt hvorfor han har det vanskelig, han gar siden barndommen.

Jeg vet at dette ikke handler om meg... Men på mange måter så gjør det også det! Jeg er så redd det skal skje han noe :( men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å hjelpe heller! Alle forslagene mine blir blankt avslått.

 

Uff, rotete innlegg! Vet ikke hva jeg vil med dette. Bare blåse ut litt frustrasjon over å ikke kunne hjelpe!

 

Anonym poster: ea9293a0423c9629110618236b624923

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...