Gå til innhold

Kan en av dere damene gi meg en hjelpende hånd?

Anbefalte innlegg

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Kan en av dere sitere meg på dette innlegget?

Får ikke opp når noen siterer meg, men nå har jeg slettet alt som slettes kan og restartet maskinen. Så kanskje det er håp nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan en av dere sitere meg på dette innlegget? Får ikke opp når noen siterer meg, men nå har jeg slettet alt som slettes kan og restartet maskinen. Så kanskje det er håp nå?

får du opp nå?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Takk for hjelpen, men nei det kom ikke noe nå heller. Kommer varsel om at du har svart på tråden, men ikke at du siterte meg.

Grrrr...., synes det er så greit å få beskjed, i stedet for å følge alle trådene man svarer i!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg oppretta en ny bruker da jeg ikke kom inn før i dag og på den brukeren fikk jeg opp varsel bare noen svarte i tråder jeg hadde svart på. Hjelpes hvor mange varsler jeg fikk! Så det er nok noe feil, ett eller flere steder.

Kan du prøve å sitere meg for å se om jeg får opp varsel?

Takk :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Jeg oppretta en ny bruker da jeg ikke kom inn før i dag og på den brukeren fikk jeg opp varsel bare noen svarte i tråder jeg hadde svart på. Hjelpes hvor mange varsler jeg fikk! Så det er nok noe feil, ett eller flere steder. Kan du prøve å sitere meg for å se om jeg får opp varsel? Takk :)

Ja, mye rart her nå! Vurderer nesten å opprette en ny profil, men kanskje det heller ikke hjelper?

Får du varsel her nå?

Skrevet
Jeg oppretta en ny bruker da jeg ikke kom inn før i dag og på den brukeren fikk jeg opp varsel bare noen svarte i tråder jeg hadde svart på. Hjelpes hvor mange varsler jeg fikk! Så det er nok noe feil, ett eller flere steder. Kan du prøve å sitere meg for å se om jeg får opp varsel? Takk :)

Ser dere meg :) Jeg hadde det problemet men det løste seg da jeg logget av og så på igjen :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Thanx! Det fungerte :) Og ja, ser deg mamma_til_2

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Nå har jeg krysset av for at jeg vil ha sitering på mail og logget av og på. Kanskje det fungerer igjen nå?

En sitering til vær så snill :)

Skrevet

Kan en av dere sitere meg på dette innlegget?

Får ikke opp når noen siterer meg, men nå har jeg slettet alt som slettes kan og restartet maskinen. Så kanskje det er håp nå?

Merkelig, jeg får opp varsler, og har heller ikke hatt noen problemer med noe her inne idag..

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Merkelig, jeg får opp varsler, og har heller ikke hatt noen problemer med noe her inne idag..

Hm, fikk ingen varsel og ingen epost. Jaja, sånn kan det gå!

Takk for hjelpen :)

Gjest sug lut
Skrevet

Nei det kan jeg ikke, for faan, for jeg får ikke sitere i det hele tatt. Ikke publisere heller, uten stor editor.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Nei det kan jeg ikke, for faan, for jeg får ikke sitere i det hele tatt. Ikke publisere heller, uten stor editor.

Hehe, en som har det "verre" enn meg ihvertfall. Nå kan jeg jo endelig både sitere og publisere. Men sletting av egne innlegg og varsler er fortsatt historie hos denne brukeren.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg får varsler, hadde faktisk 27 stk da jeg logga på i stad, men kan ikke slette.

Skrevet

Jeg slenger meg på her jeg, for her har det tulla i hele dag. Ga opp i sta, men kanskje jeg skal prøve igjen...

Skrevet

Åh, se der! Publisert! Så heldig at jeg ikke skrev noe bannskap :D

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Hey, jeg fikk faktisk mail om at du likte innlegget mitt!

Mannen sitter her ved siden av meg, fordi vi ser på fliser til gangen. Og han lurte veldig når det kom en mail som startet med "Sug Lut liker...." ;)

Skrevet

Haha! Jeg fikk varsel også! Nei og nei, dette er nesten som julaften.

Gjest amandine
Skrevet

Nå er til og med jeg sluppet inn i varmen igjen;-) Undres omjeg får til å svare i dag? Nei jeg må visst bruke editor...

Gjest amandine
Skrevet

Nå er til og med jeg sluppet inn i varmen igjen;-) Undres omjeg får til å svare i dag? Nei jeg må visst bruke editor...

oppgradert nedgradert whatever
Gjest amandine
Skrevet

Å nå fikk jeg det til! Hurra og god morgen!
Gjest amandine
Skrevet

Å nå fikk jeg det til! Hurra og god morgen!

Virkelig god morgen, jeg kan visst både spamme og like meg selv!
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hmm, får ingen notifications jeg heller...

Er dette under utbedring eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...