LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Nå er jeg så lei av halsbrann at jeg dauer! Jeg mener oppriktig at dette, med unntak av kvalme og spying, er den verste bivirkningen ved graviditet.. Seriøst, jeg kan hverken spise eller drikke en damn shit uten å gulpe heftig, føle meg stappmett og rape i minst en time etterpå. Føler knapt jeg får puste, og får absolutt ikke sove. Gaaahh! Graviditet er oppskrytt!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Å nei du ødela nå min illusjon om at mitt svangerskap var fantastisk. Jeg hadde fortrengt halsbrannen den var dritt! Jeg fikk råd om lovehearts, det funket ikke på meg da. Hadde vært for godt til å være sant.. Kan du bruke sånn de skryter av på tv´n da? Pepciduo elelr noe slikt? Huff masse symp! Snart så er du ferdig. For det er jo så greit å være gravid nå, for tiden flyr jo fremt il jul og nyår og så en kjipis måned så VIPS tobarnsmor =)
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg føler virkelig med deg! Halsbrann er noe dritt! Og kom nå på at jeg kjenner jeg er veldig glad for at jeg aldri skal gå gravid igjen noensinne Ingenting fungerte her i gården, så har dessverre ingen tips til deg. Skulle bare si meg enig i din påstand om at graviditet er oppskrytt..... bortsett fra den flotte "premien" på slutten.
frk Nilsen Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Gaviscon reddet meg i begge svangerskapene! ...og sjokomelk faktisk
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2012 Nei, ingenting fungerer her. Tvert imot gjør det meste det bare verre. Sånn var det sist også, og jeg hater det. Når man i tillegg bråvåkner av kramper i leggene, må tisse firehundreogfemten ganger ila natta, og bekkenet krangler som faen, så er det IKKE moro lenger! Misforstå meg rett, jeg vil helst at han skal holde seg der i mange uker til, men jeg liiiiiker det ikke. De som gnåler om at dette er sååååå kooooooselig, kan ta seg selv i analen..
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Ingenting er bedre enn saftis, sitter å tygger på saftis til den store gullmedalje for tiden! Nyco fruktsalt hjelper også litt på. Jeg har også prøvd det meste, men finner ingenting som hjelper. de to tingene jeg har skrevet hjelper meg litt, men ikke slik at jeg klarer å holde den i sjakk til ei hver tid.
Gjest Ziva Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Pepsiduo var min reddende engel. Hadde aldri overlevd et svangerskapet uten de tyggetablettene.
Gjest sug lut Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Masse symp i din retning - og hjertens enig, det er så sykt mye ved å være preggers som ikke er spes vits i overhodet, men bare pain. Tre måneder døgnetrundtkvalme, og så snart det ga seg - bekkenløs og halsbrennende. Og så kom klumpfoten så jeg ikke fikk på meg noen sko, sjåkke-sjåkke i månedsvis, i den grad jeg kunne gå. Legg til å måtte sitte og sove fordi jeg ikke fikk luft ellers, blødninger og verste kynnerne så skjønner jeg veldig godt hvorfor jeg ikke vil ha flere unger.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 9. november 2012 #9 Skrevet 9. november 2012 Waff, graviditet suger. Satt nå her og ønsket meg en til, men jeg ombestemte meg. Er det galt at jeg er takknemlig for din pine..? Du reddet meg, i alle fall
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 9. november 2012 #10 Skrevet 9. november 2012 Waff, graviditet suger. Satt nå her og ønsket meg en til, men jeg ombestemte meg. Er det galt at jeg er takknemlig for din pine..? Du reddet meg, i alle fall What she said!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå