vilblimammaendag Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg har vært sammen med min samboer i snart 8 år. vi kjøpte oss leilighet for 3 år siden og har bestemt oss for at det skulle vere oss for alltid! Vi har bestemt oss for å starte prøvingen med barn (derfor er jeg her inne) nå før jul. Kastet pillene i september. Han har alltid bare vert snill og god! Prioritert familie og venner så jeg har virkelig slått meg til ro med denne mannen Så kom bomben.. Jeg skulle låne pcen hans på tirsdag. skriver inn "si" for å fortsette på namnet på bloggen til en venninde... og på loggen kommer det opp sidesprang.no... Jeg skvetter litt til og lurer veldig på hva dette er... tenker at det kanskje er noe reklame eller noe. Når jeg ser videre nedover på loggen så står det mine melding, svar, kyss osv.... Inne på siden kommer jeg innpå en profil av min samboer!!! Han har ikke logget seg av. Jeg får sjokk!!!! han har laget en profil av seg selv. Med bilde fra sengen på hytten. Han ligger der bare i boxeren. Søker etter kvinner som er villige til et sidesprang.. fyyy faen!!!.... Min samboer er selger og jobber mye inne i oslo. Han skriver at han gjerne vil møte damene på en parkeringsplass... Jeg ringte han og spurte hva dette var og da tilsto han alt. Han beklaget seg og sier han angrer veldig på at han laget seg denne profilen. Han hadde tenkt lenge på å slette den. Selv om det bare er tre uker siden han hadde laget den. Som sagt er min mann mye på jobb. så jeg har ikke kontroll over hva han driver med på jobben. Men jeg har alltid stolt 100 % på denne mannen. Trodde ikkje han noen gang kom til å vere utro. Nå har han jo ikke vert utro, men jeg føler at dette er et steg i den retning. Han vil jo faktisk vere utro!! søker etter damer. Jeg blir kvalm, skuffa og utrolig lei meg! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Babyprosjektet skal vertfall legges litt på is. Jeg stoler ikke på han akkurat nå! Men jeg elsker denne mannen.. hva ville dere gjort??? Tror jeg er litt i sjokk enda.. klarer ikke tenkte helt klart. Vil ikke si noe om dette til venniner, så derfor skriver jeg innpå her.. trenger noen råd??
Ms.Smith Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Oj! Vet ikke hva jeg skal si! Min ex hadde mye av de samme fantasiene. Han gjorde aldri noe ut av det, men jeg ble jo gående rundt å tvile på han. Jeg vet ikke hva du bør gjøre. Du kjenner mannen best. Kanskje dere kunne hatt godt av en time hos terapaut? Det er visst veldig godt å prate med en utenforstående som klarer å holde seg profesjonell. Håper det ordner seg for deg. God klem!
håpefull<3 Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Vanskelig situasjon... Hadde blitt utrolig skuffet selv. Hvordan vet du at han ikke har vært utro hvis han gjør sånt som dette bak din rygg? Vet faktisk ikke om jeg hadde stolt på mannen min igjen etter noe sånt :/ men vanskelig å si før jeg evt må oppleve det selv. Lykke til, håper det ordner seg. Å legge prøvinga på hylla litt er nok lurt ja. Finne ut av ting først.
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Dette var ikke et hyggelig innlegg, ingen som fortjener å måtte få noe slikt slengt opp i tryne...mn det var jo bedre du fant det ut enn ikke....jeg har også tro på at en "terapaut" kan vær bra i dette tilfellet.. Lykke til!
Sonnas 2 vidunder Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Min ex, og pappa til min eldste gutt, gjorde dette. og sa det samme som mannen din; skulle slette profil, var lei seg osv.. for oss gikk det ikke så bra. han slutta ikke, det skjedde igjen og igjen. og jeg trodde ham, igjen og igjen. til slutt fikk jeg samla meg, og det ble slutt mellom oss etter et par år. Håper mannen din er bedre enn min :-) Lykke til!
Søskendrøm<3 Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Jeg hadde nok valgt å ta en pause fra forholdet. Så får begge kjenne litt på hvor følelsene er...
IceNose Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Det der hadde jeg aldri akseptert! Jeg hadde IKKE stolt på han og det er nok lurt av deg å legge babyplanene på is ja.. :/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Høres ut som eksen min. Han dro hjem til damer og menn og hadde seg med dem på si. Ikke noe å samle på. Spiller ingen rolle om han har gjort noe eller ikke- han har planer om det. Hva er det for slags forhold å få barn i? Fornavnet hans begynner ikke på F, vel?
Blomstogbier Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Høres ikke bra ut i det heletatt. Er muligens ikke lurt å få barn med denne mannen, forholdet er ikke stabilt nok, hvem vet om det vil være det noen gang. Føler med deg, må være en helt forferdelig oppdagelse! Når man går til det skrittet å søke etter damer og opprette en profil, vil jeg si at man ikke er interessert i et seriøst forhold og kanskje heller burde være singel... Men lykke til uansett hva som skjer da!
Gurine og gulla Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Oj da. Kjip situasjon. Håper du finner utav det,og at det ordner seg for dere klem
vilblimammaendag Skrevet 8. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2012 Tusen takk veldig greit å få noen synspunkter på dette.. jeg er så sykt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg elsker han så utrolig mye, men samtidig så er jeg knust. Er usikker på om jeg klarer å stole på han igjen.. ihvertfall ikke på en stund. Han er på jobb til i morgen. Får ha oss en sikkelig prat då. Så får jeg se hva som skjer. Jeg har forresten trodd at vi hadde et nokså bra sexliv.. så kan ikke forstå at det var mangel på noe liksom.. bortsett fra en rar fantasi?? Han heter nok ikke noe på F... Terapi er kanskje lurt.. men usikker på hvordan han hadde reagert viss jeg foreslo det. Hi
CarmaCameleon Skrevet 9. november 2012 #12 Skrevet 9. november 2012 Huffameg, så leit å lese! Jeg kan virkelig ikke tenke meg den følelsen jeg hadde hatt om dette var meg.. Helt ufattelig å i det hele tatt tenke de baner altså =/ Jeg ville ha forsøkt en terapaut, men jeg vil også råde dere til å ha timer hver for dere etter å ha hatt noen sammen. Med det sagt, hadde jeg selv pakket sakene mine og gått ut av døren med en eneste gang jeg hadde oppdaget noe slik, det finnes det INGEN tvil om. Om du holder ut, beundrer jeg deg for styrken din..
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 9. november 2012 #13 Skrevet 9. november 2012 Tusen takk veldig greit å få noen synspunkter på dette.. jeg er så sykt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg elsker han så utrolig mye, men samtidig så er jeg knust. Er usikker på om jeg klarer å stole på han igjen.. ihvertfall ikke på en stund. Han er på jobb til i morgen. Får ha oss en sikkelig prat då. Så får jeg se hva som skjer. Jeg har forresten trodd at vi hadde et nokså bra sexliv.. så kan ikke forstå at det var mangel på noe liksom.. bortsett fra en rar fantasi?? Han heter nok ikke noe på F... Terapi er kanskje lurt.. men usikker på hvordan han hadde reagert viss jeg foreslo det. Hi Men når han har gjort dette mot deg, så skal ikke du gå å bekymre deg for hvordan HAN reagerer på terapaut? Her har han bare med å stille opp, hvis han vil redde forholdet mellom deg og han. Det er HAN som har skapt mistillit, og da er det han som må ofre for å skape tillit igjen Hvis han ikke vil gå til terapaut, så er det kanskje noe han sier med det? Iallefall hvis du setter "krav" på at hvis dere skal klare å jobbe dere gjennom dette, så må han gjennom det. Syns foresten veldig synd på deg.. Lykke til
Caprica Skrevet 9. november 2012 #14 Skrevet 9. november 2012 Dette hadde jeg ikke godtatt! Ville ikke stolt på denne typen i det hele tatt. Siden han søker en elskerinne på denne.måten, vil jeg ikke være overrasket over om han har hatt noen one night stands før heller.. Han skulle vært rimelig ydmyk og flat om.jeg skulle tilgitt ham! Det verste er vel at du kan endre opp med å.føle at du aldri kan stole på ham igjen...
FireFineTroll Skrevet 11. november 2012 #15 Skrevet 11. november 2012 Helt enig med det som er skrevet over, samboeren din har ikke så veldig mange alternativer nå. Vil du til terapeut med han så skal han gjøre det med stor velvilje og smile pent for å fikse opp i rotet han har lagd selv. Det er ikke alltid så lett å forstå seg på menn og hvorfor de tankeløst gjør slike ting. Om det er spenning eller instinkt. Det er ikke sikkert at det er noe galt med ditt og hans sexliv, men at det kun handler om at han f.eks kjedet seg en ettermiddag. Menn er fryktelig enkle og mangler enormt mange tanker når det gjelder kvinners følelser. Du må nok være forberedt på at tilliten er ødelagt i en god stund fremover, og han burde nok legge alle kort på bordet før du bestemmer deg for hva du gjør. HEIA DEG!!! Du klarer deg garantert strålende inn i fremtiden :D
vilblimammaendag Skrevet 11. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 11. november 2012 Han sier det akkurat slik du skrive firefinetroll.. han var nyskjerring en kveld og såg spenningen i det. Sier at han angret dagen etterpå. Og at han ikke har møtt noen av damene. Han virker utrolig lei seg. Vi har fått pratet mye og jeg velger å tro på han. Selv om min tillit til han er lik null. Trenger nok mye tid for å kunne stole 100 % på han igjen. Jeg elsker denne mannen så syk mye og når han sier at han elsker meg og er villig til å gjøre alt for at forholdet vårt skal bli bra igjen, så tror jeg han. Ang terapi så blir han med viss det er det jeg ønsker. Jeg håpar så inderlig at jeg kan stole på han når det gjelder dette.. Er så skuffet og har det utrolig vondt inni meg. Tror også at jeg er veldig redd for å miste han. ikke lett.
LiHa Skrevet 11. november 2012 #17 Skrevet 11. november 2012 Av erfaring kan jeg si at du vil alltid lure på om du fikk vite hele sannheten, uansett om forholdet fortsetter eller ikke... Lykke til:)
tigergutt<3 Skrevet 14. november 2012 #18 Skrevet 14. november 2012 Et godt og langvarig forhold må jobbes med hele veien. Av og til dukker det opp store jordskjelv som vi ikke vet hvordan vi skal takle. Heldigvis så er vi laget med slik styrke at vi kommer gjennom det meste. Tilgivelse og det å legge ting bak seg er et viktig redskap når han er oppriktig, tilstår og vil legge det bak seg. Det dere har er unikt og verdt å kjempe for, også i tunge stunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå