Gå til innhold

Noen her som har 2 klassing som har tatt den vaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan så deres barn ut rundt stikket i dagene etterpå? Noen merker? Min tok sprøyta på tirsdag, han er skikkelig rød og hoven stort rundt stikket. det røde merket er like stort/rundt som et eple. Er det vanlig??

Anonym poster: 55cb7d55535777fc4fff60963f43d909

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hmmm, ta en telefon til helsestasjonen og hør du. Gutten min tok for ett par dager siden, og han fikk ikke et merke engang. Vises ikke noe..eneste han klager over er at han har vondt i armen, noe som var og helt vanlig. Jeg tror jeg hadde tatt en telefon for å være på den sikre siden.

Skrevet

Hvordan så deres barn ut rundt stikket i dagene etterpå? Noen merker? Min tok sprøyta på tirsdag, han er skikkelig rød og hoven stort rundt stikket. det røde merket er like stort/rundt som et eple. Er det vanlig??

Min sønnen tok vaksinen igår, og det er hovent og rødt rundt stikket.

Men klager ikke på vondt, så regner med det er en reaksjon, dog ingen farlig reaksjon?

Skrevet

Ok takk for svar, han hadde veldig vondt den første natta, var våken i 4 timer og klarte ikke sovne. Men er ikke så veldig vondt idag. Men er veldig hovent og rødt rundt. Kanskje ta en tlf til helsestasjonen i morgen bare for og høre.

Skrevet

Får de vaksine i 2.trinn? Har 2.klassing selv, men ikke hørt noe om vaksinering :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...