Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Det er ikke lenge siden vi flyttet hit vi bor nå. jeg har ikke klart å manne meg opp til å gå rundt å søke jobb. har fulgt med på både finn.no og nav sine sider, men det ligger nesten ikke jobber ut der. grunnen til at jeg ikke klarer å manne meg opp er pga at jeg nylig har vært alvorlig syk, og jeg har ikke kommet meg over det helt enda. Både jeg og samboeren min ønsker oss et barn til h*n vi har nå er godt over to år og vi ønsker ikke alt for stor aldersforskjell mellom barna våre. det er også mye mas fra alle rundt oss om vi ikke skal ha en til snart, noe jeg blir tussete av siden ønsket om et barn til er så stort. Opp i alt dette og mer til har jeg hormonspiral.. er så usikker på om jeg skal ta den ut. har gått med ryggverk nå i opp mot to mnd og begynner å bli passe lei av. blør minimalt innimellom noe jeg ikke har gjort de to årene på spiral.. tanken på et svangerskap er jo der, men testen jeg tok forrige uke var negativ (dog ikke på morgenurin) tenker jo og på hvor lenge vi kommer til å prøve å bli gravide pga spiralen. det tok oss 9 sykluser med barnet vi har nå før det klaffet og det var uten at jeg hadde gått på prevansjon noen mnd før vi begynte selve prøvingen.. Mange tanker ute å flyr til meg nå.. alt står i at jeg må skaffe meg en jobb, noe jeg ikke klarer å manne meg opp til.. Vet ikke hva jeg vil med dette.. måtte bare få ut litt tanker siden jeg ikke kan snakke med samboer om dette.. og ikke gi meg noen skjenneprekener her nå.. har gitt meg selv nok juling i de siste mnd'er som har vært:-( Anonym poster: 834bba2748164b3fd7afba5ae5ae5913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå