Gå til innhold

Hvordan går dette ann?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 år siden gikk jeg på vekta, den viste 108 kg... Jeg begynte en vektnedgang og husker veldig godt at det var visse klær som passet veldig godt. Jeg har nå begynt vektnedgang igjen, aner ikke hvor mye jeg veide når jeg begynte for 3 mnd siden, men jeg får på meg de samme klærne som nå som jeg fikk på meg når jeg var sunn for 2 år siden.. Var sikker på at jeg hadde gått ned mye, men vekta viser nå 109 kg!!!! Hvordan går det ann? Veide meg flere ganger!

Anonym poster: 2b850137b1ebe66fe725e101abf74bff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gått opp i mellomtiden.

Skrevet

Jeg var sunn for 2 år siden, ga faen og la på meg alle kiloene jeg hadde gått ned, bestemte meg for å bli sunn for 3 mnd siden, jeg har gått ned mye, det ser jeg selv og klær som ikke har passet på mange år passer kjempegodt. Men vekta viser 109 kg, og jeg fatter ikke hvordan jeg kan veie 109 kg nå, når klær som passet meg når jeg var 90 kg, passer nå.

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Har du fått barn i mellomtiden? For da har nok kroppen din endra fasong :)

Skrevet

Ikke fått barn i mellomtida nei.. hi

Skrevet

Ikke fått barn i mellomtida nei.. hi

Muskler veier mer enn fett. Du kan ha strammet opp kroppen og blitt fastere men vekten kan gjerne vise det samme ;) det viktigste er jo ikke vekta men hvordan du føler deg / ser ut ;) flink du!

Skrevet

Jeg var sunn for 2 år siden, ga faen og la på meg alle kiloene jeg hadde gått ned, bestemte meg for å bli sunn for 3 mnd siden, jeg har gått ned mye, det ser jeg selv og klær som ikke har passet på mange år passer kjempegodt. Men vekta viser 109 kg, og jeg fatter ikke hvordan jeg kan veie 109 kg nå, når klær som passet meg når jeg var 90 kg, passer nå.

Muskler heter det, de veier mere enn fett ;) Når man har store muskler går man fortere ned også pga musklene bruker mere energi. Så skal man slanke seg er det veldig lurt å trene styrke pluss kondisjon! :) Men det er skjelden lurt å bare veie seg, kutt den ut å ta frem målebåndet istede! :D

Lykke til! Dette klarer du!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...