Gå til innhold

Hvordan få venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bodd i denne lille byen i 3,5 år og jeg har ingen venner. Den beste vennen jeg har er svigermor. Hun er ei super dame, men jeg føler at jeg kan ikke dele så voldsomt mye med henne, f.eks hvis gubben skulle være dust og jeg trengte å prate om det :P

Gubben er borte på skole og han er bare hjemme ca en gang i mnd i en liten helg, så jeg kommer meg ikke så lett ut av huset på kveldstid siden vi har ei lita jente.

Min store interesse er hund, men alt av samlinger i hundeklubben er kun sent på kvelden så det går jo ikke akkurat.. :(

Anonym poster: c43cfb3a75b6cc3ce9b68557a20857be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. :) Jeg har bodd i en bygd i nesten 9 år og har enda ikke fått venner her. Jeg har dårlige erfaring med mennesker her og stoler ikke på noen lenger ..

Anonym poster: 14d758aa44cf8f5f9985af954c0d80f1

Skrevet

Mo i Rana, i Nordland :)

Skrevet

Hei. smile.png Jeg har bodd i en bygd i nesten 9 år og har enda ikke fått venner her. Jeg har dårlige erfaring med mennesker her og stoler ikke på noen lenger ..

9 år :o Ja, da har kanskje jeg ingenting å klage over.

Skrevet

Lurer på det samme faktisk... Bodd drøye to år i ei bygd og er helt uten venner her:/ Og alle de jeg møter prater bare om eksene til gubben... Og drar vi noe sted i bygda er eksene der... Og svigers er et langt kapittel for seg... Og dere har holdt ut så lenge uten venner... Dere må være sterke!!

Skrevet

Jeg har hatt "venner" i mellomtiden som jeg trodde var venner. Jeg stolte på dem og så gikk dem å slarvet bak ryggen min og snakket stygt om meg. Da er jeg heller aleine enn å ha sånne venner... Jeg har en samboer og ei fantastisk lita jente på 1 år nå men jeg sku så gjerne ønske å ha ei beste venninne her i nærheten som jeg kan dele alt med og ha det morro ilag med... har ikke trua lenger å finne det her jeg bor... veldig synd...

Skrevet

Hadde ikke f.eks svigermor orket å være barnevakt f.eks en gang i uka, slik at du kunne blitt med på noe i hundeklubben, da? Fritidsaktiviteter er jo den beste måten å møte likesinnede på:-) Og hvis du forklarer situasjonen, skjønner sikkert svigermor den...

Skrevet

Hadde ikke f.eks svigermor orket å være barnevakt f.eks en gang i uka, slik at du kunne blitt med på noe i hundeklubben, da? Fritidsaktiviteter er jo den beste måten å møte likesinnede på:-) Og hvis du forklarer situasjonen, skjønner sikkert svigermor den...

Det er faktisk sant! :) Skal spørre om hun kanskje kan passe f.eks annen vær uke en dag. Kanskje jeg ikke får noen "bestevenner", men jeg får iallefall en luftetur ut:)

Håper jeg "klarer" å få noen venner, er sikkert blitt en skrullete dame ettersom det er en stund siden jeg hadde noen venner :P

HI

Skrevet

Litt for langt unna meg. Ellers kunne vi finni på noe vi.

Man må bare prøve å slenge seg med på det meste, reise på byen, prøve å komme i prat med folk og ikke være redd for det. Er jo ikke alltid like lett det heller. Men jeg har stort sett funnet mine venner via skole og jobb. Jo mere man viser seg blant folk, jo lettere blir det for både deg og andre å ta kontakt. :-)

Skrevet

Litt for langt unna meg. Ellers kunne vi finni på noe vi.

Man må bare prøve å slenge seg med på det meste, reise på byen, prøve å komme i prat med folk og ikke være redd for det. Er jo ikke alltid like lett det heller. Men jeg har stort sett funnet mine venner via skole og jobb. Jo mere man viser seg blant folk, jo lettere blir det for både deg og andre å ta kontakt. :-)

Det er sant! :) Men jeg er kanskje vanskelig når det gjelder "normale" folk. Jeg drikker jo ikke, så mange synest kanskje jeg er kjedelig...

HI

Skrevet

Jeg har bodd her i 1 år og noen mnd, og har fått en del bekjente og en god, kjempe god venninne. Vi er så forskjellige og så utrolig like ! Hadde ikke fiksa hele plassen uten henne!!

Kom deg ut! Ta kontakt og prat med de. Man merker kjemien fort.

Syns synd ideg, er sikkelig kjedlig å ikke kjenne noen. Håper du finner noen :)

Anonym poster: 15b5980737f23e48f337f38c153ab0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...