Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 jeg skal være 5+3.. normalt? legen ser ingen fosteranlegg eller noe i livmoren. ingen tegn på graviditet.. blødde, men sluttet nå. skal tilbake for ny hcg test om 2 dager.. Anonym poster: c157110d3d727a2e1d3febeb96434664
<3 2G <3 Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Helt fin den. Tidlig å se noe enda, men om ca 2 uker vil du se liv vil jeg tro. Om den ikke synker er det bare å vente til neste UL.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Hmmm.... Rart.... Jeg har vært på tidlig ul i alle mine fire svangerskap for å stadfeste graviditet og for å se hvor langt jeg er på vei. Har gjerne vært 4-5 uker på vei hver gang. Og gynekologen har alltid sett noe. Ikke alltid fosteret har blitt så stort at den synes, men ihvertfall "plommesekken" o.l har han sett. Når du skriver at du har blødd er jeg dessverre fristet til å tro du har mistet, men vent å se en ukes tid. Er fortsatt hcg-nivået høyt da så er det nok bare at det er litt tidlig ennå Lykke til, skal krysse fingre og tær for deg
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 ja. tror jeg har mistet jeg også.. har hatt 3 SA og 1 MA tidligere. Men får jo svar om et par dager om hcg har steget eller sunket.. så jeg får bare vente å se.. de er redd for ex-u også... hvor tidlig kan man egentlig se noe? Nå kunne han hvertfall ikke se antydning til noe som helst graviditet i livmoren.. Anonym poster: c157110d3d727a2e1d3febeb96434664
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Hmmm ikke lett det der...Håper det går bra for deg! Første gang jeg var gravid var jeg til UL pga av noe annet, men han kunne da se tegn på tidlig graviditet og mente jeg var 4-5 uker på vei. Jeg mistet den gangen. Jeg er i dag 5+1 og skal ikke på UL før jeg er ca 7+5 som jeg selvfølgelig syns er alt for lenge til, og prøvde å få time før hos noen andre men det gikk ikke. Jeg har jo lest at noen kan få se "noe" så tidlig, så jeg syns det er rart hvis legen ikke kunne se tegn på graviditet hos deg. Ønsker deg masse lykke til og håper du lykkes, om ikke annet snart igjen!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Jeg får ikke sitert, men dette er svar til #4: Jeg var på ul i uke 3 en gang (akkurat fått pos. test, og måtte sjekke dette opp). Da kunne han ikke se noe annet enn et lite hulrom der livmora er. Jeg fikk time to uker etter, og da så vi en bitteliten sak der inne. Så i uke 5 burde dere jo kunne se "noe"? Men trist å lese at du har hatt så mange sa/ma Håper snart spiren sitter
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Jeg hadde ikke hulrom engang.. ikke fortykket slimhinne, ingenting.. men får bare vente å se.. men trodde da at man burde kunne se noe når hcg er på 1250? men hva vet jeg.. får vente spent på svaret om et par dager :-) Anonym poster: c157110d3d727a2e1d3febeb96434664
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 noen flere erfaringer? Er det ikke slik at når jeg har HCG på 1250, så burde NOE vises på UL? Anonym poster: c157110d3d727a2e1d3febeb96434664
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå