Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Skal bestille tur til meg og mannen, men har aldri gjort dette før. Skal krysse av på lowfare eller flex o.s.v. Hva betyr dette? Har det noe med avbestilling? Anonym poster: 57f0a5537d646dcea3f51db63c02dea2
what a drittkjerring Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Lowfare er billigste billettene. I endel tilfeller er det ikke mulig å refundere disse, men det kan komme an på hvilket flyselskap du flyr med. Flex er fullprisbilletter som kan avbestilles innen 24 timer før avgang(tror jeg! Men er nok forskjellig praksis alt ettersom hvem du flyr med), du får gratis setevalg inkludert, større valgfrihet når det gjelder avgangstider osv. Flyr du med Norwegian mener jeg at du slipper å betale for kolli utenom.
Lykkeligmed2 Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Husk at reiseforsikringen din gjerne gir deg tilbake pengene om dere må avbestille pga sykdom. Så flex er kun hvis du ønsker/trenger friheten til å endre billetten av andre årsaker som ikke dekkes av forsikring. Hvor skal dere? Det kan være greit å sjekke sider som samler flere selskap, slik at dere kan sammenlikne pris.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Husk at reiseforsikringen din gjerne gir deg tilbake pengene om dere må avbestille pga sykdom. Så flex er kun hvis du ønsker/trenger friheten til å endre billetten av andre årsaker som ikke dekkes av forsikring. Hvor skal dere? Det kan være greit å sjekke sider som samler flere selskap, slik at dere kan sammenlikne pris. New York tenkte jeg. Ser de har billige billetter nå. Anonym poster: 57f0a5537d646dcea3f51db63c02dea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå