Gå til innhold

Skorper i nesen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir snart gal. Jeg klarer ikke la vær å pelle på det for det gjør jo vondt. Har gått rundt i 3 uker med førkjølelsesymptomer og føler virkelig jeg har gjort mitt for å unngå en potensiell influensa eller noe..Nesespray, halstabletter, slimløsende og lommetørkler med fancy balsam i...Har alt. Men skorpene og sårene i nesen går jo ikke bort. Og nå mistenker jeg at jeg kan ha pådratt meg såkalt medisinsindusert nesetetthet. Man skal jo ikke bruke Otrivin lenger enn en uke? Har nok brukt i nesten 3 jeg..Huff. Har prøvd med saltvann for å avvenne meg men effekten er tross alt ikke den samme.

Burde jeg bare gå kald tyrker og lide meg gjennom et par uker for at det skal forsvinne?

Grr. Like festlig som å klø i sin gipsa barnearm :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyll med saltvann og nesehorn. Det kan hjelpe.

Selv får jeg mye skorper i nesen hver forkjølelse selv og klarer ikke å holde fingrene borte.

Skorper må plukkes på uansett hvor de er. Så etter en forkjølelse er jeg mye på badet hehe

Skrevet

Et par dager, ikke uker :) Jeg blir fort avhengig av nesespray, må igjennom "avvenning" flere ganger i året. Tips: spray KUN det ene neseboret i 2-3 dager. I løpet av den tiden bør det andre bli bedre. Så kan du slutte helt, så vil den andre siden også bli bedre i løpet av et par dager. Så slipper du å være HELT tett! :)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...