Gå til innhold

utrolig sliten og trøtt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei!! Ungen på 1 mnd skriker og skriker og skriker hele tiden.... ingen søvn i det hele tatt, og barnefar har "plutselig" en hel del han MÅ gjøre etter arbeidstid.... så her sitter jeg, med en som ikke vil slutte å skrike, tårene triller, jeg er trøtt, og skal hente en treårig i barnehagen senere... kjenner jeg kommer til å bryte sammen snart. Dagens barseltårer og utblåsninger!

Anonym poster: bdc08328a757954fa83036569ef980a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krev at pappaen stiller opp! Kan han ta begge ungene på en liten trilletur i ettermiddag så du får hvilt deg litt? Han "rømmer" jo sikkert fordi han er sliten også, men du må bare fortelle ham hvor sliten du er, og gjøre det klart for ham at dere er to om dette.

Har du noen andre som kan f.eks hente 3-åringen i bhg og passe han noen timer en dag? Evt. ha han på overnatting? Vet ikke hvilket nettverk du har, men hvis du har noen nære å spørre ville jeg gjort det. Sikkert mange som ikke vil "forstyrre" eller vil ta så mye kontakt når du har en så liten baby, men som gjerne kunne passet noen timer. I alle fall eldste barnet. Tar babyen flaske? Da kan du jo kanskje få noen timer sammenhengende søvn også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...