Gå til innhold

hvor går grensen ved familiemedlemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett familie medlemm som leier i samme hus som meg (forskjellige etasjer å innganger) han låser seg inn til meg midt på natta mens vi sover for og gå på do,låser seg inn når jeg ikke er hjemme for og forsyne seg med mat å går rett inn på dag tid. I dag satt jeg på do å han kom inn på do, så sier jeg seriøst! Fikk til svar at han kunne jo ikke vite jeg var på do... Jeg mener slikt er totalt uakseptabelt så lenge det ikke er avtalt noe.... Jeg blir jo kaldt det ene med det andre bare fordi jeg sier i fra... Er jeg hvor urimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke stå hvor urimelig ;)

Skrevet

Ehh, hørtes ikke helt stabil ut! Hvorfor har han nøkkel?? Tror jeg ville tatt den!

Skrevet

Ja tok den fort i dag når han fortalte meg han hadde vært inne i natt for og gå på do... Greit nok at hans do er det noe galt med å han er verdens tregeste på å fikse ting, men går likevel ann å avtale slike ting.... Å syns absolutt ikke noe om at man går inn midt på natta mens folk sover!

Skrevet

Nei, herlighet. Tror han trenger en prat han der, så han vet hvordan folkeskikk virker ;)

Skrevet

Har prøvd, blei kaldt litt av vært da, å da setter sta heten min inn med at da kan man bare glemme alt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...