Mamma til tre gutter Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Etter min tredje fødsel og svangerskap så har eg verke nedover beina, noen dager i lårene og nedover andre dager i leggene. Hva er dette? Bør eg kontakte legen eller vil dette gå over av seg sjølv. Er slitsomt og ha det sånn...
TPK Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Nerve i klem? Jeg hadde dette delvis under sv.skapet ifbm bekkenløsning. Det var som det strålte nedover den ene foten. Du kan jo bare ta en tlf til legen og høre om det er noe å bestille time for. (Hos oss kan vi legge igjen beskjed til legen når man ringer ekspedisjonen). Er det lenge siden fødsel? Har du vært på 6-ukers kontroll? Hvis ikke ville jeg tatt det opp der.
Mamma til tre gutter Skrevet 8. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2012 Det er 4,5 måneden siden eg fødte.. Hadde bekkenløsning i dette svangerskapet.. Er så merkelig at det er så av og på...
TPK Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Jeg ville snakket med legen. Er jo dumt å gå med sånne plager hvis det er lett å gjøre noe med.
Mamma til tre gutter Skrevet 8. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2012 Du har nok rett.... Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå