Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 http://www.storksak.com/product.php?shopprodid=6&variantid=18 i fargen tan! Nå driter jeg jo i dere som kanskje kommer med kommentarer om hor jævla stygg den er og dyr osv..jeg synes den er veldig fin og ikke dyr når du faktisk kan bruke den som en normal veske også Anonym poster: bc6416565c69abc568f351fcd4259667
Koala *g07* Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Kom bare inn på hovedsiden jeg.. Hva er det snakk om?
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg så heller ikke noen veske der.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 http://www.storksak....=6&variantid=18 ELIZABETH LEATHER Tan Product Code:701 £195.00 Regner med at det var denne hun mente Anonym poster: 65c9d076ed91e637229b051cca62612e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 http://www.storksak....=6&variantid=18 ELIZABETH LEATHER Tan Product Code:701 £195.00 Regner med at det var denne hun mente Anonym poster: 65c9d076ed91e637229b051cca62612e Det var det ja Anonym poster: bc6416565c69abc568f351fcd4259667
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 http://www.storksak....=6&variantid=18 i fargen tan! Nå driter jeg jo i dere som kanskje kommer med kommentarer om hor jævla stygg den er og dyr osv..jeg synes den er veldig fin og ikke dyr når du faktisk kan bruke den som en normal veske også Anonym poster: bc6416565c69abc568f351fcd4259667 Hvorfor ikke bare kjøpe den da uten å legge inn innlegg om det her? Anonym poster: c23e298c86f6e7683a5d334dda6b8122
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Kom bare inn på hovedsiden jeg.. Hva er det snakk om? http://www.totsntales.com/shop/product_info.php?products_id=931&utm_source=myshopping&utm_medium=product_search&utm_campaign=myshopping Anonym poster: bc6416565c69abc568f351fcd4259667
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Jeg så heller ikke noen veske der. http://www.totsntales.com/shop/product_info.php?products_id=931&utm_source=myshopping&utm_medium=product_search&utm_campaign=myshopping Anonym poster: bc6416565c69abc568f351fcd4259667
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Den var jo kjempefin! Anonym poster: 21403713f1f3d151e5baf1109a93f373
Gjest sug lut Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 Kjempekul - men er den funksjonell som vanlig veske? Ei bleie kan'kje vara evig, veit du..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå