Gå til innhold

Ofret for mye tid med babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at fotballfrue.no snakker om en dame hun kaller et mirakel da hun har kommet i victoria secret fashion form 6 mnd etter fødsel...Er det flere som er enig med meg at kanskje dette ikke er noe å appludere så høyt for? Hun må tydeligvis ha ofret alt for mye tid med babyen sin da....

Anonym poster: a2eb158644acdbcd38c134d6edc05628

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ofret tid med baby? men kan jo trene selv om man har baby da!

Skrevet

Vil ikke applaudere det. Det er jobben deres. På samme måte som mange går tilbake i full jobb etter noen måneder, eller bare uker, så er det ikke rarere og gå inn for fullt og komme seg i form igjen. Dessuten er jo disse modellene genetisk heldig med vekt og kropp. Og jeg kjenner også flere som ser ut som før graviditet når de har forlatt sykehuset. De har ikke trent en dag før, under eller etter graviditet,- men ser smashing ut i bikini....

Og OM man trener FØR graviditet og underveis,- så tar det ikke lang tid før man er tilbake igjen etter fødsel..Tro meg. Jeg har en graviditet som utrent, uten trening,- og en som trent, med trening underveis....Trengte ikke mammaklær siste gang,- og var som før etter tre uker....Og fikk en "boozt" da jeg sluttet delammingen helt etter 3mndr,- gikk ned noen få kilo til, og kom meg ENDA litt bedre form,- uten og trene spesielt mot det...

Men det krever at man er sunn og sprek og i form FØR man blir gravid,- samt litt gener,- for disse modellene iallefall..For de er nok ikke nødvendigvis de best trente, alle sammen :)

Anonym poster: a56e1a616bc834c355de7a6e6ccf59f8

Skrevet

Hvorfor i all verden går du ut i fra at hun ofret tid med babyen for å komme i form igjen? Mange trener med babyen, og babyene bruker å synes det er kjempekult!

Jeg applauderer det forøvrig, fordi jeg synes man skylder barnet å holde seg i form både før, under og etter graviditeten. (Dog tenker jeg mer da på sunn og sprek, enn at man må se ut som en victorias secret modell, det vil jo de færreste klare selv om de trener, og selv uten å ha født barn...)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Det finnes baby trim, altså du trimmer med babyen, mens den ser det som lek. Og om du trente før og under svangerskapet, så tar det ikke like lang tid å komme i form igjen heller..

Skrevet

Jeg ser at fotballfrue.no snakker om en dame hun kaller et mirakel da hun har kommet i victoria secret fashion form 6 mnd etter fødsel...Er det flere som er enig med meg at kanskje dette ikke er noe å appludere så høyt for? Hun må tydeligvis ha ofret alt for mye tid med babyen sin da....

Anonym poster: a2eb158644acdbcd38c134d6edc05628

Et halvt år er da veldig god tid på å få av seg babykiloene !!! Skjønner faktisk ikke at det er mulig å la vær, om du er litt i bevegelse med babyen, ammer og kutter litt ned på kaloriene .. Men om du kun sitter i sofaen, og mævler junk er det vel ikke så rart om du ikke går ned i vekt, selv om du drikker light brus til all junken .... Så kanskje det er du som bør se litt på deg selv først før du kritiserer andre.

Ps: ikke glem heller at disse damene har personlige trenere, egne kokker, og ernæringsfysiologer, massøser,stylister osv osv.

Anonym poster: 256241fcc7fd8e4b2aa2ea464e782093

Skrevet

Jeg har gått ned 23 kilo siden fødsel for tre måneder siden. Triller tur to timer per dag og trener styrke et par ganger i uken. Går ikke glipp av noe tid med babyen. Han er til og med når vi triller med vogna! Tenk det du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...