Gå til innhold

Unique mind eller Silva-metoden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer på noen av de? Hvis dere skulle gått på ett av disse kursene, hvem hadde dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma tok med hele familien på kurs i Silvametoden da jeg var omtrent 12 år. Husker det som en ålreit greie, lærte mye som fungerte for meg. Har ingen senere erfaring med det eller noe tilsvarende, og tar alt slikt med en klype salt. Men ofte kan man trekke noe fint å lære utav det :)

Skrevet

Hva skal du bruke det til,da?

Skrevet

Hva skal du bruke det til,da?

Sliter med slitenhet, dårlig konsentrasjon og hukommelse, depresjon og litt angst, tåler dårlig stress. Så jeg ville gjerne prøvd å se om jeg kan bli bedre, og om jeg kan klare å fungere bedre i hverdagen, både hjemme og sosialt. Kanskje bli tryggere på meg selv på valg og hva jeg egentlig vil her i livet. Kanskje jeg kan komme meg ut i arbeidslivet igjen en dag :)

Skrevet

Da burde du absolutt ta kurs hos Unique mind med Deborah borgen.Det er super spennende og forandret livet mitt totalt.:) ble kvitt alle de store tingene jeg slet med 1 mnd etter kurset.Tatt det 4 ganger og bruker teknikker hver dag fortsatt.Anbefales på det sterkeste!

Masse lykke til:)

Skrevet

æhh jeg glemte å skrive at den gamle silvametoden er en veldig tungvin vei til samme målet hvis du skjønner hva jeg mener.Deborah Borgen bruker også Silva metoden, men har gjort verktøy og teknikker mye enklere å bruke.

Skrevet

æhh jeg glemte å skrive at den gamle silvametoden er en veldig tungvin vei til samme målet hvis du skjønner hva jeg mener.Deborah Borgen bruker også Silva metoden, men har gjort verktøy og teknikker mye enklere å bruke.

Takk for svar :) Jeg har lest litt om begge, og synes det høres veldig spennende ut. Er bare i tvil om det vil hjelpe på meg, når jeg sliter med å konsentrere meg og slikt. Men hadde vært veldig kjekt å prøve.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...