Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Jeg har hørt forskjellige ting og er litt forvirret. Får man aap fra den dagen man ble sykmeldt, eller er det fra den dagen man registrerer seg på Nav sine sider? Håper virkelig noen kan gjøre meg litt klokere Anonym poster: fdae5a854a0454d590f4f9d1450f60cb
☆☆☆ Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Om du er i arbeid får du sjukepengar så lenge du har krav på det, og går deretter over på aap. Korleis det er om ein ikkje har arbeid veit eg ikkje.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Jeg var litt sent ute med å søke og fikk derfor etterbetalt aap. Jeg søkte bare noen dager før sykemeldingsperioden min gikk ut og det tar jo litt tid før aap er på plass, så da fikk jeg etterbetalt fra tidspunktet sykepengene stoppet opp (fordi jeg hadde vært sykemeldt i ett år). Hvordan det er om du skal søke aap uten å ha vært i arbeid først vet jeg ikke, men for å være ærlig tviler jeg på at du vil få etterbetalt noe mer enn fra tidspunktet du sender søknaden... Anonym poster: 149a28d250ce0c864ba479971a46e136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå