Gå til innhold

Hvor kjøper dere ulltøy til ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har det blitt janus, Pierre Robert. Men kvaliteten på Pierre Robert er ikke så bra. Hva kjøper dere?

Anonym poster: 9e5dd01414c5e2608e19f9ec89f1b485

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pierre Robert på Rema. Syns det er helt grei kvalitet på dem jeg :)

Skrevet

kjøper der jeg finner til bra pris, smart club, barnas hus, rema etc, alt etter hvor jeg er når jeg trenger nytt/ mer. pierre sitt er superfint men dyrt!

Skrevet

Her går det også mest i pierre robert, ( er tilbud på mega nå, 40%), synes kvaliteten er god, det har holdt to sesonger,og han bruker kun ull fra okt-mai. Ellers liker jeg godt reflex sitt som er til 99,- på barnas hus. Er mange andre fine, men synes prisen er for drøy, så har ikke prøvd det. Janus sitt er jeg blitt lei av.

Skrevet

Har litt forskjellig, pierre robert finst ikkje til dei minste desverre (men mykje bra ull til mor i det merket). Har eit sett troll som er bra, hufa og safa er godt. Name it er ikkje så god kvalitet på, men varmt så lenge det varer..

Janus er bra, synes eg. Har også litt devold, men det er dårleg utval til barn på outleten, så det blir mest til mor og far i det merket også

Skrevet

VI tester ut ull fra Pierre Robert nå og har vært fornøyd. Så langt. Vi får se hvor fort det blir hull i de. Name it har vi også litt av. Fint det og. Reflex nupper veldig fort, men det er jo ikke noe stort problem. Fikk mange i hull i ulla fra i fjor, men så langt ingen hull i det nye. Har begynt å sette små strykemerker over hullene så tøyet kan brukes lengre. :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg kjøper litt forskjellig. Janus (kjøpt på Bogerud Tekstil) er vel det jeg har mest av, ellers har jeg også endel Tom & Trine (sparkjøp), Joha (kjøper billig i Danmark), Safa og NameIt. Har også hatt noe fra Lille Lam, men synes det er litt dyrt når de er så små at de vokser ut av det med en gang.

Skrevet

Har kjøpt i sportsbutikker og på nett. Kjøper bare devold aktive kids siden lillebror har atopisk eksem og det går fint for han å bruke. Det er jo litt dyrt, men prøver å kjøpe på tilbud :)

Skrevet

Det blir litt forskjellig. Mye har de fått i gave, bl a Devold og det er veldig bra. Selv har jeg kjøpt litt fra Cubus og Janus. Det er det også god kvalitet på.Har også to sett med Pierre Robert, men det er jeg ikke fornøyd med, det ser ut som det er møllspist bare etter en vask.Joha liker jeg også godt, men litt vanskelig å få tak i her jeg bor(riktignok greit utvalg på nett da), så det har de ikke noe av nå.

Anonym poster: 8631e8079bb3043b2e73504959b31fed

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Bruker "det meste", men Devold er helt klart best. Koster litt, men verdtdet. Kjøper en del på sportsmesser, da selges det ofte til kr 149,- pr del. Pluss venner som kjøper fra fabrikkutsalg, da blir det i allefall rimelig. Både store og små bruker ull hos oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...