Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Når det står f.eks 5000 kr i brutto beløp, trekkes det noe i skatt? Hvor mye? Og får jeg da 2500 kr hver 14.dag eller får jeg 5000 kr hver 14.dag? Anonym poster: b62c3b604a21a72e1f2ba2d4d5db5de4
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Brutto er før trekt skatt ja. Om det er mnd beløpet, så får du halve beløpet hver 14 dag
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Er du inne på dine utbetalinger på sidene til nav? Den summen som står der er den du får ved neste utbetaling, om det står 5000,- er det for 14 dager. Hvor mye som blir trekt i skatt kommer an på hva som står på skattekortet ditt, nav tar direkte kontakt med skatteetaten og får vite hva du skal betale og trekker det. Anonym poster: 320fa8dd0d72ecddf4b98074728ac37d
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Brutto er etter skatt. BRUTTO er FØR skatt, NETTO er ETTER skatt!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Jeg er ikke sikker på hva mnd beløpet er, så lurer på om jeg får 2500 2 ganger eller om jeg får 5000 kr hver 14. Dag... Hi Anonym poster: f49787f62c455ef1b2879cda9b8dc5bf
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Jeg er ikke sikker på hva mnd beløpet er, så lurer på om jeg får 2500 2 ganger eller om jeg får 5000 kr hver 14. Dag... Hi Anonym poster: f49787f62c455ef1b2879cda9b8dc5bf Inne på dine sider på NAV så står det " Til utbetaling" der kan du trykke der det står AAP så får du opp en lønnslipp lingnende sak så ser du hva du får og før hvor lenge og hva som trekkes i skatt. eller ring NAV
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Jeg er ikke sikker på hva mnd beløpet er, så lurer på om jeg får 2500 2 ganger eller om jeg får 5000 kr hver 14. Dag... Hi Anonym poster: f49787f62c455ef1b2879cda9b8dc5bf Gå inn på din side på NAV, så skal du se det der,på "til utbetaling", men det ser du førts når det er rett før utbetalingen, vil du vite det nå, så ring NAV, så finner de fort hvilke sum du får, men du skal ha det stående i brevet hvor du har fått bekreftet AAP
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 I brevet fra nav står vel bare dagsatsen, også må du gange den med antall dager du skal ha aap for. Men du får en lønnsslipp altså og der står det for hvilte datoer utbetalingen gjelder. De opererer jo med 14-dagers utbetalinger så om summen du oppgir her står på Dine sider under utbetalinger er det nok 14-dagers utbetaling det er snakk om. Anonym poster: 320fa8dd0d72ecddf4b98074728ac37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå