Gå til innhold

en student i bhg vil vite vekta på ungene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å fortelle hva sønnen min veier nå (det skal de forøvrig veie selv) eller hva han veide når han var født, men jeg skjønner ikke greia?

Ei som skal ha matematikk med ungene i 2 uker, og må vite hva ungene veide når de ble født? Aner ikke hvem dama er, fikk bare en lapp i hylla.

Har dere vært borti sånt?

Anonym poster: 5b74aeb8e9b1748d21b7158856067dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres rart ut. Men er det et forskningsprosjekt kanskje?

Skrevet

Forsto det som at hun var førskolelærer og skulle ha matte med ungene. En gjeng 5åringer liksom. "Hvor store er differansen, kan dere regne det ut?". hehe

Skrevet

hvor mange prosent mer veier du enn du? Hehe, synes jeg ser :) Er helt for matte i barnehagen, og det kan godt være at hun har et godt opplegg, men med de tallene kan jeg ikke skjønne annet enn at dette må bli jækla avansert for ungene?

Skrevet

Om ho er student kan det vel vere at ho skal skrive ei oppgåve på temaet. I så fall ville eg ikkje hatt problem med det, forutsatt at opplysningane blir anonymisert.

Men for all del, utan begrunning ville eg ikkje gitt opplysningar (ikkje fordi det så farleg, men av prinsipp. Det er ein skikkeleg uting å be om slikt utan å gi informasjon om bakgrunn for førespurnaden).

Skrevet

Få en reel grunn før du gir det fra deg!

Skrevet

Vi fikk mange merkelige spm fra studenter i bhg men da fikk vi ordentlige brev med forklaring og at det skulle være anonymt.

Skrevet

Godt det ikke bare var jeg som stussa.

Det sto bare en presentasjon av henne, hva hun het og hva hun studerte. At hun skulle ha matematikk i 2 uker med ungene og i den forbindelse trengte å vite fødselsvekt på barna. Så sto det "Barnets navn: ..... Fødselsvekt:......"

Kan vi ikke heller ta med 2 epler, lissom?

Skrevet

De skal sikkert vise hvor mye de har vokst fra de ble født til nå. Tipper ungene syns det er morsommere enn epler og pærer.

Ungene våre hadde noe av det samme. Der hadde de vann i en bøtte så den ble like tung som da de ble født som ungene fikk løfte på og så løftet de på hverandre for å kjenne forskjellen.

De gjorde noe av det samme med lengden. Tegnet på et langt papir hvor lange de var ved fødselen og hvor lange de var nå. Det fungerte veldig bra. Ungene fikk et fint forhold til hvor mye de hadde vokst.

Anonym poster: 2695b42ec7e10f14c91cb4cb0f852443

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...