syngegeita Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Synes du jeg går over grensen når jeg skriver dette til barnefar til min kommende datter? Hvordan ville du reagert hvis du hadde mottatt det? (Beklager at det står på trøndersk, men orker ikke skrive over til bokmål.. Sendte med to bilder fra jeg var på 3D ultralyd også) Grunnen til at jeg legger det ut her er fordi han ikke har svart meg og jeg er redd for å ha gjort noe jeg ikke burde.. Hei! I forgje uke va æ på ultralyd og fikk tatt en god titt på den nydelige dattera vårres. Sjå korr fin hu e på bildan! Hu veid 1250gram å e 2% stør enn gjennomsnitte, altså helt innafor normalen. Æ vart litt usikker av meldinga som du sendt sist gang æ tok kontakt, men hvis du e i tvil om at hu e di så skjønne æ itj koffer du sei at æ har ødelagt live ditt. Farskapstest ska du få ta, men den må du betal sjøl for æ har ikke råa t å bruk pæng på nå som æ veit 100%. Dæm to siste gangan vi har hatt kontakt har æ ikke sagt nå på ting du har slengt ut i meldingan, men æ håpe du tenke over korr my d såre når du sei at æ har ødelagt live ditt! Tru du at d va enkelt for mæ å vælg bort dæ for hu og vessta at æ gjor nå du ikke villa? På d tidspunkte korr æ fikk en positivtest va æ stupforelska å koinn ikke vent på å dann et liv sammen m dæ, men æ valgt å tross følelsan min for æ vest at d va d rætte å jær. Æ e gla i dæ, men æ ælske jenta mi å e gla for at æ ikke tok live hennes for at du ønska d. Ka tænke du å jær når hu kjæm t? Har du løst t å bli kjent m hu? Vil du tilbring tid sammen m hu og delta på ting? D e så vanskeli for mæ når æ ikke veit korr du står hænn. Æ ønske at du ska ha kontakt m hu, men d må du avgjør sjøl. Håpe du har d bra og at du ikke e så sliten som du va i vår! Har løst t å send dæ en klæm, sjøl om du hate mæ så har du godt av litt backup! Hvis d kjennes ut som at du e alein så e du ikke d! Sea du e så snill og go har du mang irundt dæ, men d e ingen som kan forstå situasjon din helt.
Gjest Malore Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Syns den var fin og rasjonell... Men ikke forvent å få svar med det første. Han trenger nok tid på seg. Forøvrig skulle jeg ønske jeg valgte som deg da jeg ble gravid for to år siden... Jeg valgte mannen i stede for barnet og det angrer jeg på den dag i dag... Nå har jeg ingen av de... Du er sterk og tok et bra valg:) Lykke til med lille jenta i magen og livet deres sammen:)
syngegeita Skrevet 8. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2012 takk! Det har nå gått en uke siden jeg sendte den, så jeg håper han velger å svare snart! Så vondt å høre at du angrer på valget ditt, et slikt valg er veldig vanskelig å ta og man vet aldri hva som møter en i framtiden! Tusen takk, vi skal nok få det bra! (med eller uten pappaen)
Hannepålandet Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Det var fint skrevet. Håper han manner seg opp og vil vere far til jenta deres.
Fomle84 Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Synes også at det var veldig bra skrevet : ) Godt du tok det rette valget for deg og den lille. Tror kanskje han ikke vet helt hva han skal svare. Menn tenker litt annerledes enn oss..
Gjest Malore Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Jeg tror nok det er like vanskelig å bli far uten å ønske det som det er å ta abort uten at man vil det. Er nok en tøff tid for han og prosessen med å innfinne seg med at han skal bli pappa kan ta lang tid.
marsgutt 2013 Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 jeg ville sent en mld på nytt hvis det er en uke siden nå. bare spør om han har fått tenkt over mld du sente sist.
bokormamma Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Veldig bra skrevet, synes jeg! Men dessverre er det ikke sikkert du kan forvente deg noe svar. Jeg har vært gjennom en liknende situasjon. Og til tross for min tålmodighet og kontinuerlig oppdatering underveis, kom han ikke på banen før en god stund etter at datteren vår var født. MEN så fort han kom på banen har de hatt et veldig fint forhold. Gi ham rom til å fordøye alt som skjer, send ham informasjon, men ikke så mye mer, slik at han vet det er en plass for ham i datterens liv, og forbered deg på at det kan ta lang tid... Menn opplever dette helt annerledes enn vi gjør, og selv om jeg ikke forsvarer ham, tror jeg du må være forberedt på at at det tar lang tid før han evt kommer inn i bildet. Men så lenge du holder ham informert har du gjort ditt og døra er åpen... så er ballen på hans banehalvdel. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå