Tigi79 Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Hei, når var dere på fest første gang etter fødsel og levert småen på overnatting borte?Småen på 7 mnd sover natten gjennom og tar flaske, men vet ikke helt om jeg er klar å være så lenge borte fra han.
eaglebeagle Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Du må nesten føle deg frem på når du selv er klar. Jeg var nok på min første "fest" lenge før 7 måneder, men så har jeg også mange barn. Kan ikke huske hvor lang tid det tok med første. Jeg har en på ti uker nå, og har allerede vært "ute" på restaurant med manne og noen venner. Minimalt med drikking og mine foreldre som barnevakt i huset vårt. Veldig koselig å være oss to igjen, med oppmerksomheten bare for hverandre noen timer. Det er jo mulig å ha en myk overgang, slik at du første gangen ikke kjører "full pakke", men er på en fest mens du har barnevakt som sover over hos deg og har ansvaret til morgenen etter. Det forutsetter jo selvsagt at du ikke går på "grisefylla":-) Det er ok og sosialisere sånn litt etterhvert, både for en selv og ikke minst for en eventuell partner.
Fire småtroll Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Første barnet var 8 mnd da jeg var på fest første gang, men jeg drakk ikke alkohol og var tidlig hjemme. Følte ikke for å ta den helt ut liksom (var julebordet til mannen min). Ungen sov hos mormor og det gikk helt fint. Andre ungen var over året før han sov borte, og tredje barnet var nesten 3 år før hun sov borte. Fjerde barnet var 1,5 år første gangen hun sov borte. Men nå er ikke jeg noe partymenneske da, jeg fester uhyre sjeldent, går år mellom hver gang. Er sosial på andre måter, har venner på middag o.l. og da trenger ikke barna sove borte eller jeg drikke meg full.
På'n_igjen! Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 med nummer en så var han 4 mnd ( ble passet av pappaen sin så det føltes helt trykt.) med nummer to var han 11 mnd. han tok ikke flaske så da var det bare å vente :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå