Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Ser at når svara blir posta så står det bare "lagrer" uten at det kommer opp...må da trykke "gå tilbake" for å se at det har blitt lagra. Var jo et velkjent fenomen en stund, men det er kanskje noe som ordnes opp i? Liker forresten at man kan være anonym fra mobil!
Musemorbr / Skrevet 8. november 2012 #2 Skrevet 8. november 2012 Har ikke skjedd meg, men jeg er på mobil og har kun skrevet et svar så langt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 Hmm... har skjedd på "alle" (les 2-3) svarene jeg har lagt ut til nå... og skjer sikkert igjen nå
Musemorbr / Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Hos meg er det krøll med varslene, ser jeg. Nå fikk jeg opp at "noen rare tegn" svarte på "noen rare tegn" der det skulle stå nicket og trådens navn.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Har prøvd meg med et par svar her, og trykket "publiser", og da har ingen ting skjedd... Har gått veien om "Bruk stor editor" og da har jeg fått lagra som vanlig, men fader da.... Skal da vel ikke være nødvendig å gå omvei for å få lagra, da vel? Nå skal vi se... Trykker først "publiser" og da skjer sikkert ingen ting... Ingen ting skjedde... Ergo: Man må gå omvei...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Det kommer opp en sånn "boks" øverst som liksom viser at den oppdaterer. og når den er borte kan man trykke "gå tilbake" for å se at innlegget er publisert. Vet det var sånn for en stund siden også, men det ble fikset...
Musemorbr / Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Prøvde å gå over til fullversjon for å se om det skjedde meg også, men de har visst deaktivert knappen. Merkelig.
Musemorbr / Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Nå kommer varsler på at en admin har svart oss her, uten at jeg ser noen svar.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2012 #9 Skrevet 8. november 2012 Hm? Fikk ikke varsel engang jeg...og ikke ser jeg det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå