Kari_Kanari Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 En del av dere har oppdaget at det nå dukker opp en slags kode etter innlegg som er anonymt postet. Denne koden vil være den samme for brukeren i alle anonyme innlegg som postes i akkurat den tråden. Slik kan dere for eksempel se om det er noen anonyme som troller ved å argumentere mot seg selv i en tråd. Når du svarer anonymt i en annen tråd, vil det bli generert en helt annen kode etter svaret. Det er altså ikke mulig å koble svar fra anonyme brukere på tvers av tråder, så dere kan være sikre på at ikke noen klarer å legge sammen to og to og finne ut hvem som skjuler seg bak anonyme postinger.
Musemorbr / Skrevet 8. november 2012 #3 Skrevet 8. november 2012 God morgen, og hurra. Det er en klar forbedring. Ser det er anonymknapp på mobil også nå. Supert! Da mangler bare rapporteringsknapp.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #5 Skrevet 8. november 2012 Bra jobba <br /><br /> Anonym poster: 648992549d19aa32b65688f6276a1b50
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Æsj, da blir det vanskeligere å hisse opp hormonbomber her ;-)<br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil...
Kari_Kanari Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2012 Bra dere liker det! En annen fin ting som kom med oppgraderingen i går, er at det nå er veldig mye enklere for administratorene å se hvilke brukere som gjemmer seg bak anonyme postinger - det gjør det lettere å handle litt raskere mot de som spammer forumet med ræl.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 (endret) Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil... De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg. Endret 8. november 2012 av <3Barn&Engler<3
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. november 2012 #11 Skrevet 8. november 2012 Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil... De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg. Kodene er også så lange at i hvert fall jeg neppe kommer til å lete etter anonyme med spaltet personlighet... Men jeg skjønner jo at det kan bli kjekt.
Gjest Mrs. Careface Skrevet 8. november 2012 #12 Skrevet 8. november 2012 Takk! Da slipper vi forbanna bloggen og Min bok hele tida!
Mamma_til_2 Skrevet 8. november 2012 #13 Skrevet 8. november 2012 Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil... De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg. Kodene er også så lange at i hvert fall jeg neppe kommer til å lete etter anonyme med spaltet personlighet... Men jeg skjønner jo at det kan bli kjekt. Følg med på de 6 siste sifrene i koden, alltid de samme
It's all about me Skrevet 8. november 2012 #14 Skrevet 8. november 2012 Det er ikke mulig å legge inn et automatisk mellomrom mellom innlegget og koden da? Supert opplegg, men synes det er ganske irriterende at den ligger helt oppå innlegget, starter til og med på samme linje.
<3 StørsteØnske <3 Skrevet 8. november 2012 #15 Skrevet 8. november 2012 Kjempe bra forbedring! Men vil si meg noe enig med It's all about me!, at det er litt irriterende også...
Cruella De Vil Skrevet 8. november 2012 #16 Skrevet 8. november 2012 .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539 Hei, det er vel ikke bare meg som får opp rene html-tagger i teksten som legges inn om anonym posting? Fint om dere kan få fikset så linjeskift-tegnene ("<br />") funker som linjeskift og ikke kommer inn som tekst i innleggene.
Kari_Kanari Skrevet 8. november 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2012 Ja, den feilen så vi også - og vi skal ha fikset den nå allerede så det ikke skjer igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #18 Skrevet 8. november 2012 .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her? Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #19 Skrevet 8. november 2012 .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her? Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90 Om man gjør det, så er man jo nok så avslørt alikevel Anonym poster: a3a342ae8d86e5176b72609d227833bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #20 Skrevet 8. november 2012 Skjønner at dib er en stor og viktig del av livene til folk når de gidder å bruke energi og krefter på å irritere seg over at noen driver hets, svarer på egne innlegg o.l <br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539 Så du synes hets/mobbing på internett er ok du da eller? Jeg er totalt imot mobbing/hets, uansett om det er på nettet eller IRL Anonym poster: a3a342ae8d86e5176b72609d227833bf
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #21 Skrevet 8. november 2012 Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden. .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her? Test Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #22 Skrevet 8. november 2012 Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden. .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her? Test Test Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #23 Skrevet 8. november 2012 Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden. .....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her? Test Test Nå har jeg slette koden. Slik kan du hetse uten at andre ser. Kan moderator ordne den og ? Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. november 2012 #24 Skrevet 8. november 2012 Test Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90 Vil da mene man er litt avslørt når man likevel tar seg tid til å slette koden når man siterer..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #25 Skrevet 8. november 2012 Test Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90 Vil da mene man er litt avslørt når man likevel tar seg tid til å slette koden når man siterer.. Det finnes slik som hetser da. Og den tiden tar dei. Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå