Gå til innhold

"Kode" på anonyme innlegg


Anbefalte innlegg

Skrevet

En del av dere har oppdaget at det nå dukker opp en slags kode etter innlegg som er anonymt postet. Denne koden vil være den samme for brukeren i alle anonyme innlegg som postes i akkurat den tråden. Slik kan dere for eksempel se om det er noen anonyme som troller ved å argumentere mot seg selv i en tråd.

 

Når du svarer anonymt i en annen tråd, vil det bli generert en helt annen kode etter svaret. Det er altså ikke mulig å koble svar fra anonyme brukere på tvers av tråder, så dere kan være sikre på at ikke noen klarer å legge sammen to og to og finne ut hvem som skjuler seg bak anonyme postinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen, og hurra. Det er en klar forbedring. Ser det er anonymknapp på mobil også nå. Supert! Da mangler bare rapporteringsknapp. :)

Skrevet

Bra jobba :)<br /><br /> Anonym poster: 648992549d19aa32b65688f6276a1b50

Skrevet

Æsj, da blir det vanskeligere å hisse opp hormonbomber her ;-)<br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil...

Skrevet

Bra dere liker det!

 

En annen fin ting som kom med oppgraderingen i går, er at det nå er veldig mye enklere for administratorene å se hvilke brukere som gjemmer seg bak anonyme postinger - det gjør det lettere å handle litt raskere mot de som spammer forumet med ræl.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil...

 

De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg.

Endret av <3Barn&Engler<3
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil...

 

De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg.

 

Kodene er også så lange at i hvert fall jeg neppe kommer til å lete etter anonyme med spaltet personlighet... Men jeg skjønner jo at det kan bli kjekt.

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Takk! Da slipper vi forbanna bloggen og Min bok hele tida!

Skrevet
Men det er vel litt irriterende at koden kommer opp som tekst? Den gjør i hvert fall det på mobil...
De gjør det på pc'n også. Men heller det en at en bruker kan legge inn flere hets innlegg.
Kodene er også så lange at i hvert fall jeg neppe kommer til å lete etter anonyme med spaltet personlighet... Men jeg skjønner jo at det kan bli kjekt.

 

Følg med på de 6 siste sifrene i koden, alltid de samme :)

Skrevet

Det er ikke mulig å legge inn et automatisk mellomrom mellom innlegget og koden da?

 

Supert opplegg, men synes det er ganske irriterende at den ligger helt oppå innlegget, starter til og med på samme linje.

Skrevet

Kjempe bra forbedring! Men vil si meg noe enig med It's all about me!, at det er litt irriterende også...

Skrevet

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539

 

Hei, det er vel ikke bare meg som får opp rene html-tagger i teksten som legges inn om anonym posting? Fint om dere kan få fikset så linjeskift-tegnene ("<br />") funker som linjeskift og ikke kommer inn som tekst i innleggene. :)

Skrevet

Ja, den feilen så vi også - og vi skal ha fikset den nå allerede så det ikke skjer igjen.

Skrevet

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br />

 

Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her?

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Skrevet

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br />

 

Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her?

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Om man gjør det, så er man jo nok så avslørt alikevel

 

Anonym poster: a3a342ae8d86e5176b72609d227833bf

Skrevet

Skjønner at dib er en stor og viktig del av livene til folk når de gidder å bruke energi og krefter på å irritere seg over at noen driver hets, svarer på egne innlegg o.l

 

<br /><br /> Anonym poster: d7673c922f3539267d4685a2dc774539

 

Så du synes hets/mobbing på internett er ok du da eller? Jeg er totalt imot mobbing/hets, uansett om det er på nettet eller IRL

 

Anonym poster: a3a342ae8d86e5176b72609d227833bf

Skrevet

Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden.

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br />

 

Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her?

 

 

Test

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Skrevet

Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden.

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br />

 

Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her?

 

 

 

Test

 

 

Test

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Skrevet

Når det blir mangen som svarer på ein enkel tråd. så er det barre og slette koden.

.....men fortsatt ikke umulig!!<br /><br />

 

Men mer trevalig, for jeg regner med at du mener å ha flere brukerprofiler her?

 

 

 

Test

 

 

Test

 

 

 

Nå har jeg slette koden. Slik kan du hetse uten at andre ser.

 

Kan moderator ordne den og ?

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Test

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

 

Vil da mene man er litt avslørt når man likevel tar seg tid til å slette koden når man siterer..

Skrevet

Test

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

 

Vil da mene man er litt avslørt når man likevel tar seg tid til å slette koden når man siterer..

 

Det finnes slik som hetser da. Og den tiden tar dei.

 

 

 

Anonym poster: e058e290e7cc868447df8d61edd58d90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...