Lykke (ö;) Skrevet 8. november 2012 #1 Skrevet 8. november 2012 Har du operert hemorider og vil dele din erfaring. Jeg skal under kniven om noen uker, og vet at det blir vondt i ettertid. Fikk beskjed om at jeg ble sykemeldt 1 uke. Men har nå lest at de fleste er syke opptil 5 uker etterpå. Ødelegger jo hele julen isåfall. Hvor lenge hadde du vondt? Hvordan bedøvelse fikk du. (Narkose eller lokalbedøvelse) Var smerten vond hele tiden eller kunne man fint hente og bringe i Bhg og gå på butikken? Blir veldig glad hvis du deler din erfaring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå