Gå til innhold

:O :O :O Hva skal jeg sende med av mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ANER ikke hva jentungen skal få med av mat i barnehagen. Jeg hadde glemt å ta opp brødet fra fryseren så man kan jo slå ihjel noen med det! Hva skal jeg sende med som hun kan spise? Hun spiser alltid rett før vi henter henne.Nesten så jeg vurderer å ha henne hjemme for å fore henne med grøt og pølser i hele dag :P

Anonym poster: aa996a43490cdc3a097bc6b513d081b0

Videoannonse
Annonse
Gjest stårma
Skrevet

Knekkebrød? Halvstekte rundstykker du kan steke? Eller evt bake scones for det tar bare kvarter totalt bake og steke.

Skrevet

Skjær skiver av det frosne brødet (bruk eventuelt sag) og smør på den som vanlig. De tiner fort i barboksen.

Har du mikro og brødet får plass der kan du tine det raskt der.

Anonym poster: 45a6667ce1244712c0a30a98757703ad

Skrevet

Hiv sammen pannekaker;) fort og enkelt. Det fikk vesla med til frokost idag:)

Skrevet

Kald havregrøt med eplebiter eller rosiner går også fint.

Anonym poster: 45a6667ce1244712c0a30a98757703ad

Skrevet

Det finnes oppskrifter på brød man slenger sammen og steker i vaffeljernet. Lettvint til dager som dette... :P

Skrevet

Siden jeg er sykmeldt holdt jeg henne hjemme idag :) Orker en dag mindre med å slappe av (sykmeldt pga. utbrenthet) Så da ble det stekt egg til frokost :D

Anonym poster: aa996a43490cdc3a097bc6b513d081b0

Skrevet

Koselig med hjemme dag :) jeg har og min hjemme idag men det er for hun har spy-syken (æsj)

Skrevet

Lapper er også enkelt. Bland sammen banan, egg, mel, melk og bakepulver, og stek de i stekepanna. Kan bruke grovt mel, og droppe banan om man vil det. Superpopulært her i huset.

Skrevet

Veldig praktisk å ha ferdig oppskjært brød i frysern! Hender jeg har glemt å ta opp brød kvelden før, men da er det bare å sende med fryste brødskiver som tiner i løpet av dagen. Skal de spises til frokost er det bare å sette de i brødristern.

Anonym poster: 3394b53e10ef9affbd1681746e818063

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...