Gå til innhold

dere prøvere: sex hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som prøver, har dere sex hver dag?

Hvor mange pp har dere bak dere/er i?

Hvor fort ble du gravid?

Anonym poster: 90ffc12b17ff5d71f2092403444a8c6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen har inntil nylig vært prøvere, og jeg ble gravid i 4. pp. Er gravid i uke 4 + 6 dager nå :) Jeg hadde el en søndag (test fra cb slo ut lørdag). Vi hadde sex torsdag, lørdag og søndag (på el-dagen). Husk å ikke bruke glidemiddel eller olje! Det gjorde vi de 3 første pp, da vi ikke visste at det kan forhindre svømmerne å nå fram. Pluss bruk av kosttilskuddet Dong Quai. Masse lykke til! :)

Skrevet

Gikk til privat gynekolog. Han anbefalte annenhver dag... <br /><br /> Anonym poster: 855790ede2959235c4cbb5b869e2837d

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er vel annenhver dag som er anbefalt, vel?

Skrevet

Vi hadde hver dag når vi prøvde med begge. Ble gravid på 1. og 2. forsøk.

Skrevet

Vi hadde annenhver dag. Sist skulle vi på bryllupsreise når det klaffet, denne gang sydentur. Så hjelper å være happy for noe. 5pp begge de to gangene, et halvt år etter pilleslutt.

Skrevet

Vi har siste gangene prøvet hver dag og blitt gravid på 1ste forsøk. Denne gangen har mannen såå mye å gjøre på jobb, så vi har ikke fått det til, men bare prøvet 2 ganger rundt tiden som jeg tror eggløsning var. Vet ikke enda om det har virket.. :-)

Lykke til! <br /><br /> Anonym poster: 1015f54a9bbf14918fc90051293d30b1

Skrevet

Vi hadde sex hver dag fra ca en uke etter mens og kanskje 10 dager fremover. Klaffet på første forsøk begge gangene:-) har aldri sett eksen så lykkelig før;-)

Skrevet

Har stort sett holdt oss til EL dagene, og noe utenom så klart. Ikke lett å skulle ha sex hele tiden med alt annet som foregår i livet til tider. 19 pp og medisiner på 6-7 av de siste før han satt denne gangen. 36 mnd sist uten hjelp.

Skrevet

Sist gang jeg ble gravid ved 5pp, hadde vi annen hver dag etter mensen var over til EL testen slo ut, da ble det hverdag i 3 dager :) Vi forsøker å gjøre det samme i denne måned her, så får vi håpe at jeg blir gravid :) For vi har så lyst på sommerbaby :)

Lykke til :)

Skrevet

Han er bare hjemme halve uken, så da har vi hver dag. Mer fordi vi har lyst enn for noen tanke om at det er det beste i forhold til at det skal klaffe :P Er fortsatt på første pp da, og håper intenst på at mensen ikke kommer. Aner ikke når EL og sånn er, ville bare bli stresset av å vite det hvis det skulle være mens han er borte...

Anonym poster: ca15b227a74a6cb45fa57c7d9c399924

Skrevet

Hehe, dette blir kanskje litt teit. Men som oppdretter av hund vet jeg at man ikke burde parre bikkjene to dager på rad. Parrer med en oppholdsdag, for at hannhunden skal spare opp en frodig spærm :P haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...