Gå til innhold

Takk til DIBs nedetid.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For da lærte jeg meg å strikke i dag!

Har vært så kjedelig til meg i dag, går hjemme sykemeldt og gravid så da fikk jeg en fiks idé til å få tiden til å gå :-)

Hva har dere gjort for å klare dagen uten DIB? ;-)<br /><br /> Anonym poster: 962a0f32d954d9d9c465593806a3b52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tilbringt meste parten av dagen på sykehuset, så har ikke fått med meg at siden har vært nede hele dag en gang:P

Anonym poster: 9069ee9134a09848248e2fde99b21c0c

Anonym poster: 9069ee9134a09848248e2fde99b21c0c

Skrevet

Jeg fikk endelig begynt på et prosjekt jeg også! Så nå ligger det en fiks ferdig, og kjempekul, selvlaget haremsbukse på stuebordet :)

Skrevet

Jeg var bortreist hele dagen, så jeg gikk glipp av muligheten til å få gjort noe annet. :( Kan vi ikke få en nededag til? :P

Anonym poster: 59802eadf0e1a8e520e844071e63a6b1

Skrevet

Prøvde å sove mens babyen sov, siden jeg nesten ikke sov på natta. Det gikk ikke.. Fikk vasket gulv og ellers holdt på å miste forstanden av søvnmangel.

Skrevet

Jeg var ute på ærend med storesøster og kjedet meg med nett tv på kvelden.. :P 

Skrevet

Jeg fikk trent en time. Det ville jeg nok fått gjort uansett, men så fikk jeg oppdatert meg skikklig på nyhetene. Det hadde jeg kansje ikke fått gjort ellers. Desuten kom jeg meg tidlig i seng.

Anonym poster: 10ed220fc03c00e3cb3bb99d5f225f97

Skrevet

Ble mer tv her. Kjedelig uten dib ja :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Startet på et babyteppe på mandag, fikk ikke mye tid på tirsdag, men takketvære dib nedetiden, så er jeg straks ferdig ;) Strikkingen er overstått, mangler å hekle på kant ;)

Skrevet

hvordan lærte du å strikke? Kunne også ha tenkt meg det... Å strikke rett bør jeg få til, men vrang og mønster og gud vet hva, hvordan gjør man det?

Skrevet

Dagen gikk som normalt, men jeg var innom facebook oftere enn vanlig, og på kvelden satte jeg meg mer inn i instagram, før jeg så to episoder true blood. Ville ellers sett en episode og hengt litt her. :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

hvordan lærte du å strikke? Kunne også ha tenkt meg det... Å strikke rett bør jeg få til, men vrang og mønster og gud vet hva, hvordan gjør man det?

Gå inn på Drops design ;)

http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php

Gå inn på Tips&hjelp på menyen oppe på siden

Der har jeg lært alt jeg kan om strikking så langt.. Nå skal jeg bruke de for å lære å hekle ;)

Skrevet

Hvis du mener meg HI så må jeg innrømme det ikke er komplisert strikking!:-)

Det går i rett på rundpinne, tenkte strikke sitteunderlag som skal toves.

Neste prosjekt er å bruke restegarnet fra skappel-genseren til pannebånd:-)

Så som du ser er jeg ganske så stolt nybegynner, og hekta allerede!

Kjøp deg strikkeheftet 1-2-3 på Husfliden, der er det enkelt å finne ut av ting.<br /><br /> Anonym poster: 962a0f32d954d9d9c465593806a3b52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...