Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likar ikkje.

Ser for meg ein trønder (utan at det er ein grunn til å mislike namnet).

Skrevet

Har ikke noe i mot det, men tankene gikk straks til en som jeg gikk på skole med. Folk gikk alltid bort til han og spurte "Nå... ka gjør'an Jøran?" Syntes det var så teit som noe kan bli. Men så er det jo sånn at man aldri finner et navn som ikke kan ertes. Og gjør man det, blir det erting om noe annet likevel. :)

Skrevet

Jeg synes det er litt fint :) Litt annerledes enn Jonas, Lukas, Nikolai, Markus osv. De fine de også altså, bare litt mye brukt..

Skrevet

Likar ikkje.

Ser for meg ein trønder (utan at det er ein grunn til å mislike namnet).

Hehe.. Jeg er trønder, men har til nå kun hørt om én som heter Jøran. Men jeg ser hva du mener ;)

Synes forøvrig det er et helt ok navn. Ikke noe jeg ville valgt til mine sønner, men liker det absolutt bedre enn mange andre navn :)

Skrevet

Liker dere bedre Ørjan?

Ka lika DU best?

Syns Jøran/Gøran e finere enn Ørjan:-)

Skrevet

Har to andre gutter og,og navnet må jo passe t de:) har tenkt jonas i leeengre tid nå.men det er så vanlig...syns Jøran er fint.men blir ikke helt vant med navnet.lettere og si Ørjan....

Skrevet

Naboen min heter Gøran, det er en dame..hehe. liker ikke Jøran men det er bedre en mye annet likevel.

Skrevet

Jeg syns det er helt greie navn. Kjenner to unge menn som heter Jøran og Gøran. Liker forresten navnet Jørgen ganske godt - kanskje det er noe for dere?

Har selv to gutter og vet hvor vanskelig det er å finne navn. Man kan ikke gjøre alle til lags, så du får følge hjertet og magefølelsen. Uansett hva du velger blir de andre vant til det etterhvert.

Lykke til :)<br /><br /> Anonym poster: d4c56a671cc43b2eb543322c65167b82

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hva med Jørund? Det er mye finere enn Jøran, syns jeg.

Dessuten: Jørgen er jo ca 100 ganger finere enn både Jøran, Gøran og Jørund, da.

Skrevet

Liker dere bedre Ørjan?

Ørjan er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...