Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #1 Skrevet 7. november 2012 Femåringen vil servere risgrøt i barnehageselskapet, jeg tenker hvorfor ikke? Alle liker det og det er lettvint? Noen som ville reagert negativt? Trenger vel ikke alltid være så tradisjonell og han må jo velge selv innenfor rimelighetens grenser?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 Vel, det er ikke alle som liker risgrøt. Jeg hadde hatt pølser i tillegg.
Gjest sug lut Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Det synes jeg er en kjempefin ide! Bare tenk litt på evt melkeallergi i gruppa. (Og til deg over her - man plikter da virkelig ikke å ha noen til enhver kresen unge - grøt er ikke kontroversielt.)
Gjest vinterbrud Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Det høres godt ut,men du bør sjekke om det er noen barn med allergier mot melk i barnehagen.
Kliko Skrevet 7. november 2012 #5 Skrevet 7. november 2012 Høres supert ut! Min treåring hadde blitt kjempe glad i hvertfall Men lurt å sjekke om noen ikke tåler det ja, for da går det kanskje ann å lage en erstatning for de? Greit nok med de som ikke tåler det, men de som ikke liker det kan spise brødskivene sine
Anonym bruker Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Vel, det er ikke alle som liker risgrøt. Jeg hadde hatt pølser i tillegg. Seriøst? Er da virkelig ikke alle unger som liker pølser heller... Anonym poster: fcf6392c06b9f166b885ddc0e9c99b53
Miss Chocolate Skrevet 8. november 2012 #7 Skrevet 8. november 2012 Det er da melk i pølser også.... Bare sånn ift melkeallergi altså.
Linn2007 Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 God idé Du kan jo høre med bhg om noen av barna er allergiske mot noe, men det gjelder vel uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå