Gå til innhold

Hvor mye bruker dere per måned per barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I klær og sko?

Og hvor gamle er barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-åringen her har mye mer klær enn hun trenger, kun fordi jeg finner så mye fint når jeg er innom butikkene. Hun elsker å pynte seg, og blir veldig glad for fine klær. Jeg kjøper aldri dyre klær, handler stort sett på cubus og hm, mye fint som også er praktisk i bhg. Hvor mye jeg bruker aner jeg ikke, men hun får iallefall mer klær enn hva som er nødvendig.

Skrevet

Er det vanlig å ha full oversikt over det?

Vi kjøper det vi trenger ca. når vi trenger det.

Skrevet

Har ikke helt fullstendig oversikt og det er jo gjerne sesongpreget ( nye vinderklær/høst/vår og sommer). Men jeg tror nok jeg bruker 5-600 kr i gjennomsnitt hver mnd til treåringen.

Vokser jo så mye at jeg kan bare glemme å bruke ting to sesonger ( unntatt shortser :P De blir jo bare litt kortere :P ). =)

Skrevet

For å underdrive, i og med at jeg ikke har oversikten, så går det 1000 kr. per barn i snitt.

Skrevet

Noen måneder ingenting, andre måneder mye. Skulle egentlig ha fordelt det, men passer på å spare litt så skulle det komme en dag at han trenger noe så har vi råd :)

Skrevet

Når jeg fort tenker over alt vi MÅ ha iløpet av ett år ligger det nok i gjennomsnitt på 1.500-2.000 kr? :o vinterdress, vårdress, jakker, støvler, vintersko osv koster jo bort en del når man skal ha 2 i det meste. Så kommer jo vanlige klær og ikke minst mange sett ullklær i tillegg. Ja, det går fort noen tusen pr mnd!<br /><br /> Anonym poster: 339c8ad2e8295245e845caa5a7f9c853

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...