Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #1 Skrevet 7. november 2012 I klær og sko? Og hvor gamle er barna?
Ullsokken Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 4-åringen her har mye mer klær enn hun trenger, kun fordi jeg finner så mye fint når jeg er innom butikkene. Hun elsker å pynte seg, og blir veldig glad for fine klær. Jeg kjøper aldri dyre klær, handler stort sett på cubus og hm, mye fint som også er praktisk i bhg. Hvor mye jeg bruker aner jeg ikke, men hun får iallefall mer klær enn hva som er nødvendig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Er det vanlig å ha full oversikt over det? Vi kjøper det vi trenger ca. når vi trenger det.
Kliko Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Har ikke helt fullstendig oversikt og det er jo gjerne sesongpreget ( nye vinderklær/høst/vår og sommer). Men jeg tror nok jeg bruker 5-600 kr i gjennomsnitt hver mnd til treåringen. Vokser jo så mye at jeg kan bare glemme å bruke ting to sesonger ( unntatt shortser De blir jo bare litt kortere ). =)
Elsker livet Skrevet 7. november 2012 #5 Skrevet 7. november 2012 For å underdrive, i og med at jeg ikke har oversikten, så går det 1000 kr. per barn i snitt.
blå2010+rosa2013 Skrevet 7. november 2012 #6 Skrevet 7. november 2012 Noen måneder ingenting, andre måneder mye. Skulle egentlig ha fordelt det, men passer på å spare litt så skulle det komme en dag at han trenger noe så har vi råd
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #7 Skrevet 7. november 2012 Når jeg fort tenker over alt vi MÅ ha iløpet av ett år ligger det nok i gjennomsnitt på 1.500-2.000 kr? vinterdress, vårdress, jakker, støvler, vintersko osv koster jo bort en del når man skal ha 2 i det meste. Så kommer jo vanlige klær og ikke minst mange sett ullklær i tillegg. Ja, det går fort noen tusen pr mnd!<br /><br /> Anonym poster: 339c8ad2e8295245e845caa5a7f9c853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå