Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Svigerbror er ung ungkar, som fester mye, og oftest i sin egen leilighet. Han røyker mye, pluss at der daglig sitter flere og røyker. Når vi skal komme på besøk er han alltis flink og lufter det han kan, og vasker over tng litt. Men, det STINKER likevel røyk. Lukter røyk av både oss og barna når vi drar der i fra. (håret vårt, klærne våre...) Og jeg lurer på hva dere hadde gjort i en sånn situasjon? Kan jo ikke tvinge ham til å begynne å røyke på verandaen. Og det er vel også litt drøyt å ikke dra på besøk. Barnet mitt har astma, har ikke fått noe anfall av å være der, men jeg bekymrer meg alltid for hvilke skade jeg påfører henne og resten når vi er der. Hva hadde du gjort?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ikke no .. Er neppe mer farlig å være på besøk der en dag, enn å gå på en trafikkert vei .... Sånn helsemessig sett.. Om det lukter så er det vel bare å vaske klærne .. Tungvint kanskje, men hans leilighet, hans regler.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2012 #3 Skrevet 7. november 2012 Hadde bedt han på besøk til oss i stedet for å dra dit.
☆☆☆ Skrevet 7. november 2012 #4 Skrevet 7. november 2012 Har same problemstilling, vi besøker og dusjar når vi kjem heim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå