Februargullet2013 Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Har den siste måneden gått nesten rett i bakken,er noe jeg ikke liker i hele tatt og håper det med benet går over etter sønnen min er født,ellers blir jeg redd for og bære han,det føles som benet svikter helt, tenkte jeg skulle gå til legen hvis det ikke blir bedre,men tenkte at det kun var svangerskap plager,og ikke noe jeg får gjort med det, noen som har det sånn eller vet hva det er? er fryktelig vondt når det pågår
Ms.Smith Skrevet 7. november 2012 #2 Skrevet 7. november 2012 Hvor i benet er det du har vondt da? Høres egentlig ut som at du burde hatt en tur til legen. Dersom det er bekkenløsning, så kan det gå ilinger ned over benet, men har ikke hørt at benet svikter helt. Bekkenlåsning kanskje? Vet ikke. Ta en tur til legen for sjekk!
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2012 Hele benet, har man ikke vondt i ryggen også da? har ikke det, og er ikke hele tida
Marjoriee Dawes Skrevet 8. november 2012 #4 Skrevet 8. november 2012 Er det bare vondt eller er det slik at det prikker og dovner bort litt? Det kan være bekkenløsning. Jeg fikk plager med høyrebenet husker jeg. I tillegg til at det dovnet bort så kunne det ile litt og være litt anspent på en måte.
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2012 Vondt og kan Dovne litt bort innimellom ja, bør gå til legen da kanskje. med tanke på jeg jobber i barnehage,er det kanskje ikke så trygt og bære barna da
Marjoriee Dawes Skrevet 8. november 2012 #6 Skrevet 8. november 2012 Vondt og kan Dovne litt bort innimellom ja, bør gå til legen da kanskje. med tanke på jeg jobber i barnehage,er det kanskje ikke så trygt og bære barna da Jeg opplevde aldri at det sviktet eller noe. Og skal vel kanskje litt til føre det. Er vel mest ubehagelig tenker jeg:-) Men snakk med legen eller jordmor om det. Og det hjalp for meg å være aktiv og bevege på meg så fort det ble ille. Det er ei nerve i klem som gjør det.
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2012 Tusen takk for rådet,det skal jeg . Men er ikke hver dag,men kanskje 2-3 ganger i uka.
Marjoriee Dawes Skrevet 8. november 2012 #8 Skrevet 8. november 2012 Tusen takk for rådet,det skal jeg . Men er ikke hver dag,men kanskje 2-3 ganger i uka. Hvis du blir plaget med dette om natten også, eller at det etterhvert blir leit da også, så hjelper det å ligge med pute mellom lårene. Jeg kjøpte en stor pute på ikea, slik som var nesten 150 lang. Den reddet meg.
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2012 Nei, gjør ikke vondt på nattan enda heldigvis . Takk for tipset
tante grusom master of law Skrevet 8. november 2012 #10 Skrevet 8. november 2012 Gå til legen du og få det sjekket. Jeg hadde bekkenløsning og mistet noen ganger muskelfunksjonen i ene låret. Måtte ta tak i buksa på låret og dra beinet fremover hvis jeg skulle komme meg noe sted. Festlig når det skjer mens man er på butikken...
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2012 Takk for tipset,men er det ikke sånn at man får vondt i korsryggen og sånt det var det jeg gikk beskjed av legen og ta kontakt hvis jeg får vondt i benet og der.
Kremtopp Skrevet 8. november 2012 #12 Skrevet 8. november 2012 Takk for tipset,men er det ikke sånn at man får vondt i korsryggen og sånt det var det jeg gikk beskjed av legen og ta kontakt hvis jeg får vondt i benet og der. Det høres unektelig ut som bekkenløsning. Og nei, man behøver ikke ha smerter i korsrygg/rygg når man har bl, men det forekommer også og er ikke uvanlig. Er vel like vanlig å få vondt i bena som i ryggen når man sliter med bekkenet.
Februargullet2013 Skrevet 8. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. november 2012 Tusen takk for svar Kontakter legen i morgen tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå