Gå til innhold

Klapp på skuldra til meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gjort halve oppgaven som skal leveres fredag i neste uke, kjøkkenet er strøkent. klesvaska er under kontroll og humøret er på topp.

 

Måtte skryte litt av meg selv nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

All grunn til klapp på skuldra det :)

Skrevet

Klapper herfra også :)

Her er alt som vanlig, og det vil si kaotisk. Det gjelder både hus og hue.For ikke å snakke om dib

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Klapp til deg! Flinkis! Her er ting ikkje bra! Jeg har fallt utpå igjen (mener av sunnhetsvogna) og dyttet i meg en hel kake i går eller for et par dager siden og en hel pringles i dag. Eksamene begynner om et par uker og jeg har knapt nok lest...

 

IKKE noe klapp på meg, men klapp gjerne til meg trenger å få banket inn litt stress. Å skulle ønske jeg var en mer stresset person som faktisk fikk angst av ting som ikke er gjort. Isteden er jeg hippie aktig "Alt ordner seg alltid" ikke en bra innstilling egentlig, for særdeles lite gjør seg selv...

 

Men du er super flink! Send meg gjerne litt av din styrke og motivasjon. Eller kom og gjør skole oppgavene mine også om du vil!

Skrevet

Jeg stresser nok litt for lett igjen. Mine eksamener begynner ikke før litt godt uti desember og jeg stresser allerede.

 

Sender gjerne over litt stress så du får gjort deg klar til eksamen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...