Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Har en datter på knappe 2 uker som ca annenhver dag leverer helt gigantiske gulp. Hele måltidet kommer veltende opp igjen, og både hun og jeg må skifte alt av klær (ned til undertøyet). Hun hoster også ofte etter måltidet. Mistenker at hun sliter med refluks.. Er dette normalt? Tips for å unngå kjempegulp? Det frister jo ikke å dra ut av huset når man risikerer å bli gjennomvåte av gulp..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Skjedd med alle mine i starten og. Gikk over. Veldig dramatisk men ikke farlig
NormaJean Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Dette høres helt normalt ut, bare å pakke ned skift, smekker og gulpekluter;) kommer til å fortsette en stund fremover
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Veldig betryggende med noen som sier dette høres normalt ut:) Flere..?
Mamma til to guttegull Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg har opplevd dette flere ganger og kun fordi jeg har vært utålmodig og ikke latt barna rape seg ferdige. Virker som det ligger en luftboble og sperrer veien, og når denne luften skal opp, ja så kommer alt som ligger "over" opp også.
Ullsokken Skrevet 7. november 2012 #6 Skrevet 7. november 2012 Frøkena her gulpa ( dvs spydde så spruten sto) nå og da den første tiden. Alltid etter å ha puppet lenge. Det hjalp å ta rapepause av og til i amminga. Om babyen får flaske kan det hende at h*n spiser for fort, så lurt å ta litt pause da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå