Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Av mannen sin? Min mann står opp med de to eldste klokka seks hver morgen. Han steller dem, lager matpakke, kler på dem. Leker med dem. Og så kjører ham dem i barnehagen og drar på jobb selv (jeg er i perm med nyfødt). Etter jobb henter han ungene og kommer hjem. Vasker dem, og sørger for at de får på seg rene klær. Så koser han litt med lillesøster. Så lager han middag, som vi spiser sammen. Og etter middag rydder han opp og vasker kjøkkenet. Så leker han sammen med barna til de skal legge seg. Så legger han de to eldste. Eller koser med baby mens jeg gjør det.Når ungene er i seng hjelper han meg med å rydde i huset. vaske klær, støvsuge osv. Om natten er det alltid han som står opp om en av de største våkner (noe eldste gjør flere ganger om natta). Han forteller meg alltid at han elsker meg, og også barna. Ofte når jeg står opp kan jeg finne en post-it lapp med noe hyggelig på, på speilet på badet, på brødboksen, på veggen eller lignende. Han får meg alltid til å føle meg elsket. Han får meg til å føle meg trygg. Han får meg til å le. Jeg kan gråte sammen med ham, og jeg kan alltid dele mine innerste tanker. Noe av det fineste jeg vet er og observere når han står og lager middag, og barna står ved siden av på hver sin krakk, mens han viser dem hvordan de gjør, og lar dem prøve seg på matlagingen. Eller å overhøre ham og ett av barna sitte for seg selv og snakke om livets små og store ting. Eller å observere dem mens han leser eller forteller eventyr til dem. Eller å observere ham når han skifter på og steller lillesøster mens han pludrer med henne. Litt klissete dette kanskje. Men jeg er bare så veldig glad for at jeg fikk akkurat ham
Februargullet2013 Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ille koselig da:) samboeren min er også veldig flink til husarbeid nå,men er mye sliten så
Gjest yrild Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Gullfuglen har du skutt der synes jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Skudd premie på hodet ditt for det her Misunner deg jeg? neeeeeida..
Pesta Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Wow! Du har virkelig kapret en drømmemann! Kjenner jeg er LITT misunnelig ja;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Kjempeflott mann du har, det må jeg si :-) Og det er lov å skryte!! Men, jeg beklager hvis jeg vrir et positivt innlegg over til noe negativt nå altså, men hva gjør egentlig du hjemme? Han leverer, henter, lager middag og gjør hjelper deg med husarbeidet etter at han kommer hjem, mens du alikevel er hjemme.. Høres ut som det er ganske stor skjevfordeling hjemme hos dere, der mannen din drar den desidert største lasten. Ikke noe galt i det altså, dersom alle trives med at det er slik. Jeg bare lurte på hva du gjør på om dagene..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Høres ut som om dere har det utrolig fint sammen Nyt det og vis at du setter pris på ham også, kanskje overrask han med noe han setter pris på når han minst forventer det. Du har all grunn til å "skryte" Ps.... har mannen din en like kjekk singel bror??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Kjempeflott mann du har, det må jeg si :-) Og det er lov å skryte!! Men, jeg beklager hvis jeg vrir et positivt innlegg over til noe negativt nå altså, men hva gjør egentlig du hjemme? Han leverer, henter, lager middag og gjør hjelper deg med husarbeidet etter at han kommer hjem, mens du alikevel er hjemme.. Høres ut som det er ganske stor skjevfordeling hjemme hos dere, der mannen din drar den desidert største lasten. Ikke noe galt i det altså, dersom alle trives med at det er slik. Jeg bare lurte på hva du gjør på om dagene.. Jeg bærer stortsett rundt på en gråtende kolikkbaby, natt som dag. Men han har alltid kjørt og hentet i bhg. Eneste at jeg også var oppe om morgenen, og satt på med ham, slik at han satte meg av før vi kom til barnehagen. Selv før vi fikk kolikkjenta. Jeg får ikke lappen fordi jeg har eplepsi, og barnahegan ligger litt for langt unna til at det er gangbart. Har hentet dem og tatt bussen noen ganger, men det er bare hvis det er noe spesielt som gjør at han ikke kan. Men også før vi fikk baby var det også stort sett han som laget mat, han elsker det, jeg hater det (lage mat altså). Og da jobbet både jeg og ham, så vi delte på husarbeidet på kvelden slik som vi gjør nå. I vintermånedene er det han som tar all måkingen, og jeg tar litt mer av husarbeidet enn ham. Men under snøfallet som var her i vinter så tok han både måkingen og mye av husarbeidet. (Jeg gikk og bar på lillejenta). Det er liksom aldri noe spørsmål om hva som skal gjøres og av hvem her i huset, har aldri mast på ham om å gjøre ting, han bare tar det som en selvfølge at vi et to om det som er av arbeidbyrde. Han er nok godt oppdratt. (jeg er ganske heldig med svigers også jeg;) ) hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Høres ut som om dere har det utrolig fint sammen Nyt det og vis at du setter pris på ham også, kanskje overrask han med noe han setter pris på når han minst forventer det. Du har all grunn til å "skryte" Ps.... har mannen din en like kjekk singel bror?? Nah... han har en lebisk single søster da? Kunne det være av interesse? hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Høres ut som om dere har det utrolig fint sammen Nyt det og vis at du setter pris på ham også, kanskje overrask han med noe han setter pris på når han minst forventer det. Du har all grunn til å "skryte" Ps.... har mannen din en like kjekk singel bror?? Nah... han har en lebisk single søster da? Kunne det være av interesse? hi He-he... takk, men nei takk Må være mann for meg
Ikkenonick Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 Uten å ha lest noe annet enn overskriften, så svarer jeg nei, det er slett ikke lov... Janteloven kommer og tar deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå