Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Er det noen der ute som har erfaring med kreft i underlivet? F.eks eggstokkreft, livmorkreft, livmorhalskreft... Jeg fikk en blødning som varte i 2-3 dager, en svak blødning. Denne var midt mellom 2 menser, ved de tider jeg hadde EL. Det skjedde ikke ved denne EL, og hadde en normal mens sist. Fra søndagkveld har jeg hatt type mensmurringer, nederst i magen. Jeg har en trykkfølelse rett under høyre bryst (som jeg har lest kan være at leveren har vokst pga kreft)... Jeg er skit-redd. Tok celleprøve for ca 2,5 år siden. Har ikke hørt noe, så regner med den var ok.. Hjelpes meg, nå får ikke jeg sove i natt ihvertfall.... Noen med erfariner, eller gode råd...???
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ta det helt med ro. Det kan være mye. Hormonubalanse. Sjekket meg akkurat selv etter to ganger blødning midt i syklus. Alt var bra. Men hadde litt for lite progresterone. Lykke til!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Hjelpe meg, er det ikke slitsomt å ha slike katastrofetanker? Blødning ved EL er kanskje ikke så vanlig, men absolutt ikke unormalt. Det betyr faktisk at man er ekstra fruktbar akkurat ved denne EL'en. I følge de som påstår å vite slikt. Så slapp aaav, og sov godt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Jo, det er kjempe-slitsomt! Jeg blir drit-lei det, og sint på meg selv. Men, tankene mine klarer jeg ikke styre. Å sitte å lese på dette nettet hjelper jo ikke! Men hva med mensmurringer en uke før mens?? Jeg er IKKE gravid ihvertfall.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Jeg vet ikke så mye om disse krefttypene utover at jeg har lest ufattelig mye om dem fordi jeg også trodde jeg hadde kreft. Eller rettere sagt, jeg var helt sikker. Hadde mye vondt nederst i magen og mye utflod. Dro til legen, og det viste seg å være urinveisinfeksjon. Men jeg ble ikke bedre etter behandling, men det slo heller ikke ut på prøver at jeg fortsatt hadde uvi. Jeg hadde lest at symptomene på uvi kunne forveksles med eggstokk-kreft. Ble sendt på utvendig og innvendig ul, som kunne avkrefte dette. Da begynte jeg å tro jeg hadde livmorhalskreft. Tok celleprøver og var livredd for svaret. Alt var ok. De mistenkte underlivsinfeksjon, og da begynte jeg å tro jeg hadde leukemi fordi jeg hadde så mye infeksjoner. Blodprøver ble tatt, og jeg var livredd igjen. Jeg var helt sikker på at jeg var alvorlig syk. Disse var også fine. Til slutt fikk jeg en sterk antibiotikakur og ble bra. Mest sannsynlig hadde ikke antibiotikaen tatt knekken på uvi det startet med.. Etter dette forferdelige styret har jeg lovet meg selv at jeg aldri skal ta sorgene på forskudd igjen. Vet ikke om jeg klarer det, men når jeg tenker på hvor mye fortvilelse og sorg jeg påførte meg uten noen grunn ser jeg hvor bortkastet dette var. Vet ikke om du får noe ut av dette, men mitt budskap er at som regel er det noe helt ufarlig! Og prøv, prøv hardt, å fokusere på dette!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Så "godt" å lese at flere og har det sånn, og veldig godt det viste seg det kun var UVI! Ska prøve å tenke på deg når jeg legger meg i kveld. En liten trøst på en måte. Får ta turen til legen i morgen med en urinprøve, se om det kanskje kan være en UVI.. Men jeg er redd, jeg skjelver
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. november 2012 #7 Skrevet 6. november 2012 Men kjære deg, mensmurringer en uke før mens er jo også helt normalt? Noen ganger skurrer syklusen litt og man får symptomer på mens tidligere eller senere enn normalt, likeså selve mensen. Jeg vet hva du sliter med, for jeg var slik selv før. Og det er faktisk bare du som kan sette en stopper for det, før det får vokse og gro (som en riktig svulst) og stikke kjepper i hjulene for deg i alle områder av livet ditt. Det er du som bestemmer! Kanskje trenger du hjelp av en lege eller noen å snakke med, men det er du som må gjøre jobben. Og det går! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå