Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg pleier ofte å koke havregrøt i store mengder når jeg først begynner, og dette spiser vi alle mann like godt varmt som kaldt. Vi pleier ikke å ha sukker i (vet mange synes dette blir rart), men en del frukt som gir en god og litt søt smak. Dette er jo et supert måltid som holder barna mett lenge, og det gir jo ikke noe ekstra arbeid for de ansatte sålenge jeg sender med skje ol.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Er det noen grunn til at du ikke kan sende med havregrøt? Jeg kan ikke se noen.
Mintursnart? Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Send i vei, vil jeg tro. Hvorfor skulle ikke det gå bra ? Sundt og godt :0)
pauline og knerten Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Helt greit. Her i huset sender jeg ofte med en liten tett boks med kald havregrøt, eplebåter og kanel i matboksen. Veldig populært.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 Send i vei! Men greit å informere de ansatte om at du ikke forventer at de skal varme den.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå