Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Det var bare en link til et blogginnlegg om rocking (og ikke noe viktig) men nå er det borte? Samme skjedde for noen dager siden, og da også var det et helt harmløst innlegg.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Etter at "Ribba" slo seg løs her inne så sletter de sikkert alt av linker til blogger. De leser jo ikke det de sletter, må vite. Her skal det jobbes!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Etter at "Ribba" slo seg løs her inne så sletter de sikkert alt av linker til blogger. De leser jo ikke det de sletter, må vite. Her skal det jobbes! Ja, de må jo ta igjen for helgen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Det er jo nettopp noe av problemet med moderator-jobbene her inne! De leser ikke begrunnelser, bare sletter. Vet to anledninger har jeg tydelig bedt om at stygge enkeltkommentarer blir fjernet i to ulike tråder med seriøse temaer. Ga også tydelig uttrykk for at de IKKE måtte slette tråden. Men vips, så var trådene slettet, gitt. Sist gang det skjedde laget jeg en egen tråd om det på Ris og Ros-siden, og bad også om at tråden måtte hentes frem igjen, noe den aldri ble. Den moderatoren som svarte i den tråden likte tydeligvis ikke helt at jeg hadde laget en egen tråd om det. Så HI.... klag på det, for dette er et annet godt eksempel på at moderatorene ofte ikke gjør jobben sin. Det var en stund de tydeligvis modererte bra og ofte, men så ble det stopp igjen og spamming fortsatte. Men det blir for dumt når hele tråder med seriøse diskusjoner og linker blir slettet når det kun er enkeltkommentarer som er problem.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Synest Moderatoren jobber bra vedr BLOGGERE. Det blir jo slengt dritt om den er venlig og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå