Gå til innhold

Jobbdilemma :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er begynt i ny jobb, har vært der i 2 uker nå og kommer bare ikke overens med de jeg jobber med. De er helt forskjellige fra hvordan jeg er, og har sin "barnslige" internhumor. Føler meg veldig utenfor. Gruer meg til jobb fordi jeg føler jeg faller så utenfor. Har prøvd å tilpasse meg, men det går bare ikke. Savner gamle jobben min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To uker er veldig kort tid. Jeg følte meg som en gammel kjerring i forhold til alle de andre på jobben da jeg startet der, men etterhvert merket jeg mer og mer at aldersforskjellen (som egentlig ikke er veldig stor) og forskjellen på privatlivet vårt egentlig ikke har noen ting å si fordi vi har lært hverandre å kjenne bedre. Jeg har lært meg deres humor bedre og de har lært seg min humor bedre.

Skrevet

Men jeg er i tillegg sjenert,så jeg prater ikke i ett sett, og hver dag i lunsjen så får jeg så vondt av meg selv. Skulle så veldig gjerne vært mer utadvendt, men jeg klarer ikke. Dette sliter også på meg. Har vanskelig for å tilpasse meg.

HI

Skrevet

Det blir lettere etterhvert :)

I min jobb er jeg 22, mens de 5 andre er fra 40-65 år gamle :P

I starten tenkte jeg at jeg kommer ALDRI til å kunne prate ordentlig med dem ettersom de var eldre enn moren min, men de er jo helt supre og vi ler og har det gøy sammen :)

Du blir kjent med dem etterhvert :)

Skrevet

Takk for tilbakemelding :)

Her er vi mange, rundt 20 stk, fra 20-40 år, men alle er så utadvendte og rappkjefta, og jeg kjenner at jeg blir bare enda mer sjenert av det :(

Piner meg gjennom arbeidsdagen og kjenner på dette tidspunket at jeg begynner å grue meg til morgendagen :(

HI

Skrevet

Det er jo ikke rart at de andre virker utadvendte og rappkjefta, de kjenner jo hverandre! Etterhvert vil du også bli bedre kjent med dem og ikke være så sjenert og du vil helt sikkert også merke at ikke alle de andre er like rappkjefta heller, det bare virker sånn fordi det er de rappkjefta som gjør mest ut av seg.

Skrevet

Takk for godt svar :)

Jeg får prøve å gjøre det beste ut av dette og håpe at det blir bedre etterhvert :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...