Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Jeg føler at jeg ser 5 mnd gravid ut allerede, og er bare i uke 6. Nå var riktignon magen langt fra flat etter svangerskap etter nummer 1, men jeg er så oppblåst og magen står ut. Før greide jeg suge inn magen, men det går ikke nå... Når fikk dere magen med nummer to? Kom den før?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #2 Skrevet 6. november 2012 Ja, den kom veldig tidlig i forhold til første. På begynnelsen var jeg vel mest oppblåst, men slet med å kneppe igjen buksene mine rundt uke 8. Det var nedtur det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #3 Skrevet 6. november 2012 Var vel 8 måneder på vei da jeg fikk kommentaren "Jøss, nå begynner det å vises at du er gravid". Den holdt seg med andre ord liten veldig lenge, og var lett å skjule med litt klær på.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2012 #4 Skrevet 6. november 2012 Jeg var ca 11 uker når jeg merket at buksene var en del strammere. Tror den så ut som en gravidmage rundt uke 14. Men jeg ble veldig stor også da.
Kremtopp Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Min mage kom mye tidligere med nr1 kontra de andre 3:-P med nr2,3 og 4 kom ikke magen før rundt uke 20. Har vært normalvektig før svangerskapet med alle sammen med unntak av nr1 da jeg kanskje kunne kategoriseres som undervektig.
Madolyn Skrevet 6. november 2012 #6 Skrevet 6. november 2012 (endret) Fikk enormt oppblåst mage med nr 2 på kveldene allerede etter 4-5 uker. Sånn ca 7-8 mnd gravidmage... Det roet seg imidlertid ganske mye etter noen uker og nå som jeg er 14+5 er magen MYE mindre på kveldene. På morgenen har jeg ikke mage i det hele tatt, så det er altså bare luft som blåser den opp så den blir stinn utover kvelden.. Endret 6. november 2012 av Madolyn&Muffin
TPK Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Med en gang omtrent! Måtte begynne med gravidbukser i uke 9. Men jeg var nok mye oppblåst, babyen er jo ikke så stor på den tiden. Og jeg endte opp med en enorm mage til slutt!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Var mindre med nummer 2 enn med nummer 1, var forsåvidt liten med begge da, men med nummer 2 fikk jeg vel synlig mage når jeg var 7 mnd på vei. Hadde bare en liten fotball kule når jeg fødte:) Når det er sagt så ble mine vanlig dongeri bukser etc for små ganske så kjapt, var jo litt oppblåst og fikk en annen form, magen var jo pølsete før magen kom!
Kyllingbein Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Klærne ble stramme i uke 5-6 .. Stor mage. Veldig kjedelig. Men gikk likevelbare opp 10 kg eller så og alt var vekk kort tid etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #11 Skrevet 6. november 2012 CA uke 20. Men nr. 2 kom den mye tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå