LilleBamBam+EnTil Skrevet 6. november 2012 #1 Skrevet 6. november 2012 Nesten umulig å finne navn som vi kan godta. For hans barn vil være med å bestemme og mine foreldre med. Så dermed er det plutselig 5 (foruten oss) som skal være fornøyde med navnet. Men de får bare føye seg etter oss. Han er svensk og jeg er norsk. Vi har landet på følgende navn (aner ikke kjønnet ennå) * Emil * Casper * Sarah * Thale Hva mener dere umiddelbart er de beste navnene? Vi klarer ikke heltr å bli enige
Glajenta ♥ Skrevet 6. november 2012 #5 Skrevet 6. november 2012 Emil og Thale - nydelige navn begge to :-)
LilleBamBam+EnTil Skrevet 6. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2012 Takk for innspill. Da blir det hvertfall Thale. Så får jeg nok gi meg på Casper
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #8 Skrevet 6. november 2012 Casper og Thale. Og forøvrig, så synes jeg ikke dere skal bry dere om hva andre sier!! Deres barn!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #9 Skrevet 6. november 2012 Hva med å beholde alle navnene som alternativer til babyen er født? Så kan du og faren bestemme hvilket navn dere ender opp med. Det er greit at besteforeldre og søsken har meninger, men jeg syns dere som foreldre bør ta den siste avgjørelsen, ikke andre i familien eller vi her på dib/bim. Og når jeg har sagt det, så kan jeg jo også si at jeg liker Sara best av jentenavnene, guttenavnene syns jeg er fine begge to
Anonym bruker Skrevet 6. november 2012 #10 Skrevet 6. november 2012 Hva med å beholde alle navnene som alternativer til babyen er født? Så kan du og faren bestemme hvilket navn dere ender opp med. Det er greit at besteforeldre og søsken har meninger, men jeg syns dere som foreldre bør ta den siste avgjørelsen, ikke andre i familien eller vi her på dib/bim. Og når jeg har sagt det, så kan jeg jo også si at jeg liker Sara best av jentenavnene, guttenavnene syns jeg er fine begge to
inimini Skrevet 6. november 2012 #14 Skrevet 6. november 2012 Liker veldig godt både Kasper og Emil. Sara er og et nydelig navn:)
hol(L)y COW Skrevet 6. november 2012 #15 Skrevet 6. november 2012 Drit i hva de andre sier, la de komme med innspill men ikke la de diktere hvilket navn dere IKKE skal ha. Dere bestemmer! Husk: Om besteforeldrene ikke liker navnet, er det ett godt navn..... (Jeg liker alle - men best uten c og h)
det er berre mordi Skrevet 6. november 2012 #16 Skrevet 6. november 2012 Thale var på topp 3- lista mi. Liker begge guttenavnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå